Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Lest hele tråden din nå nettopp fra i går kveld til i dag (Etappevis),og må si du har bygd deg tøff Omega b :) Har selv hatt senator b 3.0 :)

Håper du får den snart tilbake da,og lykke til videre med bygginga :)

Skal følge ivrig med :) Mvh Kenneth

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lest hele tråden din nå nettopp fra i går kveld til i dag (Etappevis),og må si du har bygd deg tøff Omega b :) Har selv hatt senator b 3.0 :)

Håper du får den snart tilbake da,og lykke til videre med bygginga :)

Skal følge ivrig med :) Mvh Kenneth

Takk for at du leste tråden. hyggligt og høre , takk skal du.

mvh Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spm: Hvorfor krever du ikke mere av folk du betaler masse penger for å gjøre en jobb DU betaler de for og utføre???

Dette hadde ikke fungert ellers i arbeidslivet

Helt enig!

Mener også å huske at du støtta protrim, i en tråd om den her på forumet, for en stund siden, og sa at dem pleide å være raske, og at det var et en gangs tilfelle.. Husker ikke helt, rett meg om jeg tar feil...

Hva syns du om protrim nå da, sæther?

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spm: Hvorfor krever du ikke mere av folk du betaler masse penger for å gjøre en jobb DU betaler de for og utføre???

Dette hadde ikke fungert ellers i arbeidslivet

Er jo akkurat dette som skjer i arbeidslivet, jobber tar lengre tid en var planlagt, men dette begynner og renne litt over begret for min del nå.

Helt enig!

Mener også å huske at du støtta protrim, i en tråd om den her på forumet, for en stund siden, og sa at dem pleide å være raske, og at det var et en gangs tilfelle.. Husker ikke helt, rett meg om jeg tar feil...

Hva syns du om protrim nå da, sæther?

Er vel ikke så vansklig og skjønnte at jeg er skuffa over og vært bil løs hele sommern, da jeg nettop sendte bilen til protrim for at de skulle gjøre jobben raskt! På 4 måneder hadde jo jeg rekket det godt selv!

Ble det skrevet noen form for kontrakt eller sagt noe dere i mellom?

Det er mellom meg og Protrim.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo akkurat dette som skjer i arbeidslivet, jobber tar lengre tid en var planlagt, men dette begynner og renne litt over begret for min del nå.

I arbeidslivet har man dagbøter og andre sanksjonsmetoder... Virker jo som du sitter med lua i hånda... Stikk og hent bilen davel.

Mener IKKE å være kjip eller noe,men har fulgt dnene saken lenge uten å kommentere den.

Syns du har vært mer en tålmodig nok

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, man betaler jo faktisk penger for en vare og da skal man jo få det man betaler for. Jeg skal ikke si hva var det jeg sa men..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så vansklig og skjønnte at jeg er skuffa over og vært bil løs hele sommern, da jeg nettop sendte bilen til protrim for at de skulle gjøre jobben raskt! På 4 måneder hadde jo jeg rekket det godt selv!

Med andre ord, du har ingen kontrakt..

Uten å vite noe sikkert. Så tror jeg ikke du maser så veldig. HAdde det vært meg, hadde jeg nimast..Kommer di forresten med noe tilbakemelding med hva som skjer??

Jeg har venta 2 mnd på senkesettet mitt, men jeg får faktisk tilbakemelding ofte om hva som skjer..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når den jobben tar lenger tid enn først planlagt så går det smell rett tilbake på det firmaet som ikke klarer å holde tidsfristen som ble avtalt i en KONTRAKT.

Greit nok om det hadde tatt en uke ekstra eller to PGA manko på noe deler eller i den duren

Derfor er det kjekt å ha en kontrakt, i tilfelle selgeren, protrim i dette tilfelle, ikke holder det som ble avtalt.

Jeg bryr med midt i ræva hva som står i denne, det jeg spurte var om du hadde vært såppas lur og skrevet kontrakt, som der igjen kan brukes til å pushe på selgeren og få godtgjørelser.

Når sant skal sies så burde nesten ProTrim og værre såppas frampå og vise litt serriøsitet med å si i fra at dem vil ha en kontrakt på arbeidet dem gjør? Eller?

Jupp, man betaler jo faktisk penger for en vare og da skal man jo få det man betaler for. Jeg skal ikke si hva var det jeg sa men..

Og her trer jeg inn og sier:

Hva var det jeg skrev Mr.Sæther?

Endret av Hansien

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider