Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Slapp av barn.. ikke noe stress, pratet med en fra protrim i dag, bilen har stått stille siste 4 ukene, venter på en lmm. lite jeg får gjort egentligt, har mye annet og holde fingrene i og tusen andre ting og tenke på, har ikke tid eller ork til og mase på protrim hele tiden.

Bilen har vært borte i 4 måneder nå, og jeg har lært meg til og leve uten den, glemt den litt snufs, men hadde vært veldigt stas og fått den hjem og prøvd EDS Phase kittet på den og alt andre godis jeg har liggende.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, den er ikke noe sprek det sier jeg ikke hehe men gjør jobben sin og frakte den feite ræva mi rundt, er ikke en herja bil, kjører som en pensjonist med den :) bilen er akkurat innkjørt. 270 000km

Ikke mange pensjonister som kjører som du gjorde igår;)

- 1998 Audi A4 1.8TQ Avant

- 1991 VW Corrado 1.8 G60 (Vr6 Turbo prosjekt)

X - 2007 Ssangyong Rexton 270XVT, -1998 VW Polo 1.4, -1999 Citroèn Xsara 1.8i 16v, -1991 Mitsubishi SpaceWagon 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, da har jeg lest hele tråden gitt. Morsom lesning, håper du får igjen godbrakka/livsgnisten snart :D

Ellers har jeg en Omega A jeg er veldig fornøyd med. Den har pensjonistkjørte 363.000 på telleren, komplett servicehefte, 0 rust og rumpegrill. Er som å kjøre ny bil. Må si jeg har fått sansen for Omega! :D

omegamotorrom.jpg

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, da har jeg lest hele tråden gitt. Morsom lesning, håper du får igjen godbrakka/livsgnisten snart :D

Ellers har jeg en Omega A jeg er veldig fornøyd med. Den har pensjonistkjørte 363.000 på telleren, komplett servicehefte, 0 rust og rumpegrill. Er som å kjøre ny bil. Må si jeg har fått sansen for Omega! :D

:) Morsom og høre. Livsgrnisten ja, stemmer godt det.

Det virker som den omegan din er god vedlikholdt :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja jeg husker deg ja :) ble en liten kolone oppover der.

Hehe, ja, var bedre enn å kjøre alene;)

Endret av Xsara16v

- 1998 Audi A4 1.8TQ Avant

- 1991 VW Corrado 1.8 G60 (Vr6 Turbo prosjekt)

X - 2007 Ssangyong Rexton 270XVT, -1998 VW Polo 1.4, -1999 Citroèn Xsara 1.8i 16v, -1991 Mitsubishi SpaceWagon 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen på den lokale burgersjappa rett før han henta den, og var et par ting som ikke stemte helt, som da Sæther bekrefta..

Han kan vell få æren av å fortelle dette selv!

Det brommet ikke så mye og skøyt ikke så mye fart da "Pilsen" reiste derifra.. Kanskje litt lett på gassfoten?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider