Code-Man Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Ville bare nevne at Nordmøre Gatebilklubb arrangerer bankekjøring på Lånke lørdagen den 10 aug. Er vist muligheter for ikke medlemmer å kjøre også... Vet ikke klokke slett osv :) Fra tili til seint ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by Code-Man Ville bare nevne at Nordmøre Gatebilklubb arrangerer bankekjøring på Lånke lørdagen den 10 aug. Er vist muligheter for ikke medlemmer å kjøre også... Vet ikke klokke slett osv :) Fra tili til seint ;) Mycket mogleg at jeg kommer en tur da gitt! Kommer med no_brakes-S2'n :) Post gjerne litt mer info når noen vet! Hvilke aktiviteter, når og til hvilken pris... OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 hvor er dette egentlig ??? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Originally posted by LilleGud hvor er dette egentlig ??? Rett utenfor Trondheim ? Noen mil vestover eller.no :confused: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Jepp! Lånkebanen ligger ca 3 mil øst for Trondheim og noen få km sør for Stjørdal og Værnes lufthavn, på veien mot Selbu. Ei lita humpete sløfye på ca en km, men med god plass til 0 - 201m iaf. Banen er forresten snill mot bremser da det ikke blir særlig høy hastighet (passer bilen min sånn sett...) :rolleyes: OZzzt zzzz som skal dit! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 vel... da var det ute avdansen..... jeg gidder ikke og kjøre 40 min.... :rolleyes: sorry... det er 40 MIL jeg mener ikke 40 min.... en vei for og komme meg dit.. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Ost Sot Tos Ots Sto Tso = Alle kombinasjonene av Ost :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Originally posted by Code-Man Er vist muligheter for ikke medlemmer å kjøre også... ? dette var nytt for meg men! Men jeg tror ikke at klubben ønsker å dra full banen av ikke medlemmer, når det fra før kommer en hel haug med kjørelystne nordmøringer fra før dit! Vi som egentlig skal dit opprinnelig, får jo nesten ikke bane-tid da! :rolleyes: Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Originally posted by ola ? dette var nytt for meg men! Men jeg tror ikke at klubben ønsker å dra full banen av ikke medlemmer, når det fra før kommer en hel haug med kjørelystne nordmøringer fra før dit! Vi som egentlig skal dit opprinnelig, får jo nesten ikke bane-tid da! :rolleyes: Jeg synes at det er komplett idiotisk at ALLE får kjøre, men det står så på alle plakater, rundt om kring, så det er vist meningen det.. :( Priser: Inngang: 50,- pr pers. 100,- pr bil. Kjøring: 200 pr bil. (for medlemmer) 300 pr bil. for ikke medlemmer. Synes personlig at differansen fra medlemm til ikke medlemm er ALT for liten :| Tider: 10:00 Portene åpnes, teknisk kontroll 11:00 Førermøte, kjøring av idealspor osv.. 11:45 Familiekjøring (?????????) 12:30 Frikjøring 14:00 Breisladdkonkuranse (!!!!!!!!) :D 15:00 Frikjøring 16:00 Kåring av dagens Breisladd og Pople`s choice 16:30 Frikjøring. Aks-tester kan arrangeres hvis ønskelig.. Bare så dere vet det, jeg tar ikke på meg noe ansvar om noe av dette er feil :) Sitterer bare plakkaten.. :D (så ikke ta meg om ikke alle får kjøre ;) ) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Også jeg som hadde fått inntrykk av at dette var noe "internt", og dermed har planlagt annkomst Barteland via Street Legal på Oppdal på søndag. Da passer det jo jævlig dårlig med Lånke på lørdagen :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Nordmøre Gatebil Klubb <--- Link direkte til programmet. http://www.ngk.xrs.net/ <-- Adr. til klubben Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 serveren som hjemmesida deres ligger på,har litt trøbbel for tida....så,have patience,dersom dere ikke får kontakt på første forsøk.... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverwrx Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Lånkebanen ja... er faktisk lokalbanen min, 15min fra foreldrene mine(som bor rett ved ett SS i Rally Trøndelag) hehe på landet... Problemet er at jeg bor i Oslo. Hadde vært morro og fiset opp en tur, bruker 6timer maks. Hadde vært kult med en gjeng å fiset opp i ettermiddag... Kan ordne med gratis overnatting til alle Impreza GT/WRX(eller andre brukbare biler) om noen skal reise langt.... Siter MY09 WRX STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by Silverwrx Lånkebanen ja... er faktisk lokalbanen min, 15min fra foreldrene mine(som bor rett ved ett SS i Rally Trøndelag) hehe på landet... Problemet er at jeg bor i Oslo. Hadde vært morro og fiset opp en tur, bruker 6timer maks. Hadde vært kult med en gjeng å fiset opp i ettermiddag... Kan ordne med gratis overnatting til alle Impreza GT/WRX(eller andre brukbare biler) om noen skal reise langt.... Jeg kommer! ...bor bare en snau halvtime unna :) Håper jeg havner i kategorien "eller andre brukbare biler" ;) OZzzt Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by Silverwrx Lånkebanen ja... er faktisk lokalbanen min, 15min fra foreldrene mine(som bor rett ved ett SS i Rally Trøndelag) hehe på landet... Problemet er at jeg bor i Oslo. Hadde vært morro og fiset opp en tur, bruker 6timer maks. Hadde vært kult med en gjeng å fiset opp i ettermiddag... Kan ordne med gratis overnatting til alle Impreza GT/WRX(eller andre brukbare biler) om noen skal reise langt.... Høres ut som saker ja :) Kan kjøre tur retur på 1 dag, men er litt drygt (bor EKSAKT 20 mil unna banen :) Har jeg fri og muligheter for det, kommer jeg ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg