Gå til innhold

Luftfilter, audi 1.8T

Ranger emnet

glennooo

Anbefalte innlegg

Innen den tiden de ruster så bør det skiftes uansett :) Haha, stygge? De er jo helt forbanna like! Bare sizen som er forskjellig.

Jeg kjørte btw med mitt hele vinteren på gamlebilen og det rusta ikke.

Jeg ville aldri kjørt med et biltema filter over lengre tid..

Tar inn MYE mer dritt enn andre filter! Har dog ikke prøvd BSR filter mot biltema, men har prøvd biltema mot KN. Hvorfor ikke legge litt penger i det når man først skal bry seg?

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det der varierer sykt fra bil til bil og filfelle til tilfelle.

Vet om folk som har kjørt med biltema-filter i evigheter uten problemer, og folk som har fått problemer med det.

Samme gjelder alle andre filter, både BSR og KN.

Vil du være 100% sikret mot problemer må du kjøre den originale filterboksen. Det er nok svaret uansett hva dere sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema, bsr, samme shiten ;) Eneste forskjellen i det kit'et er varmeskjoldet.

Nå er det vel "litt" forskjell på filter laget i Kina og England/Frankrike som BSR sine er. BSR bruker Jetex/JR filter

Det som gir mest effekt på mer eller mindre orginale 1,8T er papirfilteret fra Biltema, tett fulgt av VAG filteret. På filtrering er VAG såvidt bedre enn Biltema

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen den tiden de ruster så bør det skiftes uansett :) Haha, stygge? De er jo helt forbanna like! Bare sizen som er forskjellig.

Jeg kjørte btw med mitt hele vinteren på gamlebilen og det rusta ikke.

Kan tenke meg det tok inn bra mye dritt;) hehe

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du råd så er det BSR Optiflow som skal være det "beste". Og om man mener at BSR sitt er sykt dyrt, så er det bare fordi man vanligvis ikke får med varmeskold når man kjøper filter. Koster vel ikke noe mindre for BSR å lage et slikt skjold enn det koster å lage filteret.

Skal skifte til Optiflow selv jeg. Og da kvitter jeg meg med green-filteret som står på nå. Det skal være veldig bra det også, så om du er interessert, så er det bare å sende meg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider