runes83 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Har nettopp blitt den stolte eier av en A3 sportsback 2005 modell. Men har lyst å sette inn min Pioneer spiller med mulighet for MP3 cder og iPod istede. Det jeg lurer på om det er en smal sak å ta ut den originale spilleren? Noen spesielle triks? Har ikke lyst å skade dashboardet på min kjære nye Audi:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 skal være en smal sak. samme som å bytte cd spiller på andre biler, Røsk ut spilleren!:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Bruk tilpassede pinner som de har på Møller, så slipper du å lage irriterende småskader. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runes83 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Pinner til å ta den ut, vet hvor mye noe sånt koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Møller eller generelt alle audi verksteder , pleier å la deg låne pinnene for å ta ut spillern. eller så koter det 100 kr for 4 pinner , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 jeg brukte bare to metall biter jeg fant i garasjen å satte begge inn å dro den ut, Bare dumt å kjøpe nye pinner;). finn noe som passer å trykk det godt inn, også drar du den ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 jeg brukte bare to metall biter jeg fant i garasjen å satte begge inn å dro den ut, Bare dumt å kjøpe nye pinner;). finn noe som passer å trykk det godt inn, også drar du den ut;) ikke å anbefale med tanke på småskader ogsånn. Kjør ned til møller, si du vil ta ut originalspilleren, så får du låne pinner:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg