kicke Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 hva er det fornoe? fikk opp feil koden 4431 på en vag-com test og tomgangsregulator står oppgitt som noe anet i vag-com testen. Det er vel ikke samme greiene det er snakk om vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 BFC 4431 indikerer feil på tomgangsstabilisatoren/tomgangsregulator/tomgangsmotor/ISV (N71). Kjært barn mange navn ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Var det jeg trodde ja. Problemet er da at jeg har 2 slike tomgangstillere liggende, begge fungerer akkurat likt og jeg har renset begge. Er det mulig at begge 2 er like ødelagte eller kan feilen ligge en anen plass som at det er dårlig ledning fra denne? Problemet med bilen er at den går dårlig på tomgang når den startes opp, potta smeller, bruker ekstremt mye bensin, rykker mer desto tungere gir jeg kjører, rykker mer etter fuktigheten i været og starter på 2. draget. Tomgangstilleren har altså vært deffekt en gang i tiden (motoren sklei rolig ned til 0 r/min og stoppet) intill jeg rensket den og fikk betydelige bedringer, slettes ikke slike feil når de er byttet? Om de ikke gjør det så har jeg nå svar på spørsmålet mitt. Etter det jeg har lest i andre forum om mine feilsymptomer, så er det besvart tenningsmodul, coil og registerreim mm. Jeg får ny tenningsmodul i morgen så ja jeg får se i morgen så ingen flere spørsmål.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg