lorten Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Noen som har kjennskap til gjensidige og hvordan de opererer? :P Grunnen er at jeg nettopp tok forsikring fra de og jeg lurer på hvordan regelene er.(Burde kanskje ringe de, men er litt seint nå... Forsikringen er på 7500 og jeg skal betale den i to deler iløpet av året. Greia er at jeg lurer på hva som skjer hvis jeg selger bilen igjen om feks. 4 mnd? For jeg da tilbake penger i tillegg til at jeg slipper å betale de resterende 3750. Og får jeg disse pengene i kontant, eller blir det en slags tilgodelapp hos Gjensidige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Dette fikses nesten av seg selv.. Bare snakk med dem på telefon, så enten kan de betale tilbake, ellers brukes dem til neste bil du forsikrer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorten Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 fine, var det jeg lurte på. Syns jeg hadde hørt om noe "tilgodelapp" og det blir iform til neste bil. Bare jeg ikke taper noen penger :P Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg