ExvaliBuR Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Lurer på om noen sitter på et koblingsskjeme til Bose anlegg som ble levert til '97 Audi A4 B5? Og om det var mulig å få lagt det ut på nett? Takker =) Glemte å si at jeg skal kun bytte spiller, ikke høytalere! Derfor trenger jeg egentlig kun hvilke signaler som går hvor på kontaktene, f.eks den flotte 6-pins greia til subben. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 vet ikke om det er disse pluggene du mener, men sånn ser de ut i bilen min i alle fall.. om de ser like ut så er det slik: hvem av de som går til sub aner jeg ikke dessverre.. se forøvrig http://www.bilforumet.no/2066349-post1.html for mer detaljert.. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Da har jeg fått tatt noen bilder av herligheten i dashen: De to kablene på hver sin side er på den svarte var noe vi antokk var +/- for høytalerne i bakdørene så de loddet vi over til den røde ISO kontakten, når dette ble gjort så begynte lysene i dashen min å oppføre seg merkelig (Dimmes bl.a) så disse ble kuttet asap. Den blå kontakten av disse to er mest sannsynlig til CD-veksleren så den driter jeg i. Men den gule er da kanskje til en sub? Siden det er BOSE anlegg her. Trenger gjerne et koblingsskjema til dette opplegget! =) Takker! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det letteste er å kjøpe en adapter. Ser helt likt ut på min A6. var ikke noen problemer med å bytte spiller. Kjøpte en adapter på bilradiospesialisten. Det eneste jeg måtte gjøre var å konle til remoten til forsterkeren Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Fant desverre ikke det jeg trenge hos dem =( Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Den blå er til cd veksler. den grønne er til info i kjørekomputer som fx cd2 tr 12 (hvis du har).. den gule er til høyttalere. den får du kjøpt på Bilradiospesialisten hvor du får rca-ut istedenfor. (søk på mini iso koster 125 kr eller no) Merkelig at du har både 'høyttaler-kontakt' i iso-form og gul.. kanskje forsterkeren ikke driver alle høyttalerene... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Aha! Så da kanskje sitter det høytalere til bakdørene og evt. subb i den gule da? Jeg har ikke kjørekomp i dash, hehe, old-school denne audin ;) Så egentlig det jeg trenger er kun den mini-ISO overgangen! Men det jeg synes er litt rart, jeg har liv i dørene forran, hvorfor er det da 2 L/R kontakter på den gule? Er det ene parret til subb og de to andre til hver sin i bakdørene? Men, når jeg ser nærmere på den Mini-ISO til RCA så er det hunn mini-ISO, og det samme er det som kommer ut fra bilen, samt at RCA også er hunnkontakter. Jeg trenger omvendt... Har leita rundt på siden men finner ikke det jeg trenger der. Takker for hjelp! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Hmm, tror jeg fant den jeg trenger for resterende høytalere, men det som er kjedelige nå er at jeg kun har 1 phono par ut fra spillere og den går over til 2 hvite og 2 røde... Se her, men det er vel bare å splitte? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Da misforsto jeg deg litt, men ser ut til at du har funnet noe som kanskje fungerer der ja. (trodde du skulle ha omvendt kjønn på pluggene) Bør ikke være noe stress å splitte pre-out fra spiller nei. (jeg gjorde det før) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Sikkert bare jeg som er dårlig til å forklare, hehe. Har du noen erfaring med den buttikken der forresten? =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 acb? nei. dessverre. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg