QuattroMan Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har prøvd å ettermontere xenonlys på min audi a6. Men det funker ikke... koblet rett i fra kontakten til den gammle H7 pære og inn i trafoen og fra trafoen og tilbake til xenonpæra.. har testet det x antall ganger men fungerer ikkdamndamn Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 har du prøvd å vri på pæren? har hørt noen hadde problemer med at den måtte stå helt riktig. Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroMan Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 hmm... at pæren måtte stå helt riktig i pæreholderen? hørtes merkelig ut spør du meg... det skal vell ikke ha noe å si. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har du problemer på begge sider? Kobl deg direkte på batteriet for å sjekka at ikkje ballastene og pærene er defekte. Pæra skal selfølgeligt lysa sjølv den ikkje er i pæreholderen! Er ballastene og pærene iorden, har du enten kobla feil, ellers so trekker ballasten so mykje straum i starten at ledningsnettet ditt ikkje klarer det. Har du problemer med ledningsnettet, må du koble til eit relé. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Litt off topic her, men Når du får dettte til å virke, kunne du laget en fremgangsmåte på det? JEg kunne gjerne tenkt meg å gjort det samme=D Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg