88Bmw520 Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Nå her jeg da endelig fått bytta ut forden med en god 520. Har lite greie på disse bilene men regner med at det er mye hjelp å få av dere. Jeg må bytte toppen på denne. Og lurer da på om toppen fra en 325i passer på min bil.. Evt hva skal til for at det skal gå? Håper folk strømmer på og hjelper meg.. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88Bmw520 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Må bytte toppen på min 88mod 520. Etter det jeg vet så er det en b20. Jeg har kommet over en topp inkl innsug fra en 325i som er en b25. Passer dette sammen? Er det noe mer som må byttes? Passer fordeleren og alt det sammen? Jeg har lite peil så trenger virkelig noen svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Ja, dette skal passe;) Men bruk toppakning ifra en 525, så skal dette gå fint det:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg