Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hei! Skal bestille en liten pakke fra TmTuning ikveld, men er usikker på om jeg skal bestille disse frontlyktene da jeg ikke vet hvor mørke de egentlig er.. Er det disse lyktene? Evt om noen har disse så er det bare å slenge ut bilder av de! :) EDIT: Lurer også på om noen vet hva slags K&N filter som passer på Bora? tok av luftfilter boksen igår, men K&N filteret mitt har ikke noe å feste seg til, så får ikke brukt dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Ang K&N filter ... så er det bare og søke seg fram på denne linken :) K&N car, truck, SUV, motorcycle, atv, personal watercraft, etc. filter application search skal du ha et "universalt" sopp filter, så er isåfall " RE-0930 " brukt myyyye, har sikkert solgt 100 slike filter de siste årene :) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Ang K&N filter ... så er det bare og søke seg fram på denne linken :) K&N car, truck, SUV, motorcycle, atv, personal watercraft, etc. filter application search skal du ha et "universalt" sopp filter, så er isåfall " RE-0930 " brukt myyyye, har sikkert solgt 100 slike filter de siste årene :) Mvh Takker for svar :) Hmm, problemet er ikke å finne et filter, men mer en adapter som passer til orginal røret hvis du skjønner. har ikke noe å feste luftfilteret til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jepps, jeg skjønner den ...som regel så blir det bare bygd og tilpasset brakketer til hver enkelt bil, i f.eks, flatjærn, stål osv :) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jepps, jeg skjønner den ...som regel så blir det bare bygd og tilpasset brakketer til hver enkelt bil, i f.eks, flatjærn, stål osv :) Mvh Hmm, okei.. Da får jeg prøve å mekke litt jeg å ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg