raggar-racing Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hei Hva ligger forbruket på me en orginal accent på hard/blanda/langkjöring? Er det noen års modeller såm er dårligere en andre? Er det noen motorer som er dårligere en andre? Er alle innsprut eller fins de i gasser utgave? Noen som vet hvilket innspröytnings system som sitter på disse bila? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Ingen som vet? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 tror det beste ville være å google det ;) ikke så mange mes accent her tror jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Jeg har en 1,3l accent 84 hest. Den bruker ca 0,6 på mila å da kjører jeg den ganske tøft. Er ca 40liter tank å det kan jeg kjøre like langt med som jeg kjører bmw på 70 liter.. haha. Men ja. 1,3ls 84 hest har ikke jeg hatt noen spesielle problemer med. Mangen sliter med at vindussveiveren på de 3 dørte svikter. Har skjedd me min, men det er ingen problem å fikse. Jeg røyk også girvaieren når jeg hadde kjørt ca 180000, men ikke noe spesielt vansklig å fikse det heller. Viss du er flink å skifte olje, plugger og filter så har du en knall bra bil. Min har tålt svinkjøring til de grader. Bånn gass hele tiden. Jeg har forresten en 1996 modell. Vet ikke hvordan de andre modellen er, men min har vore knall bra og jeg kjøper meg en ny om en uke eller to. Siter Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk) BMW 523ia Touring Hyundai Accent 1996 Ford Sierra 1986 Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg