johnhell Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har en Pioneer DEH P77 MP spiller. Denne har: 3 Hi-Volt (6V) Pre-Outs og Direct Sub Drive.. Hva betyr dette? Jeg har tenkt å koble denne til en RF forsterker+ sub, trenger jeg da noen spesielle signalkabler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Du har 3 (par) utganger på 6 volt. Direct Sub Drive er eg ikkje heilt sikker på, men rekner med at eine utgangen er subutgang og at du kan styre delefrekvens og volum på spilleren. Du trenger ingen spesielle signalkabler Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 og 3 par betyr: 1 front + 1 rear og 1 sub /utganger....direct sub -om jeg ikke husker feil- betyde at selv sub utgangen har egen nivå/frekvens og fase justering slik todleif nevner. synes den spilleren er ganske stilren og lekker dessuten meget god lyd i. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Trur kanksje at Direct Sub drive vil si at dem mener at den innebyge forsterkeren i spilleren kan drive en sub :well: Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 det har du rett i, bakre høyt. utgangen kan kobles til å spille sub men jeg "koblet" ikke dette sammen... ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Flott spiller uten tvil, men det å drive en subb med CDspilleren burde være forbudt! Setebelte og egen extærn forsterker til sub... og kankjse til og med til frontsettet!!!! Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Så denne kan faktisk drive en egen sub kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Så denne kan faktisk drive en egen sub kasse? Nei, ikke på langt nær ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Så den er da beregnet på en mono blokk på sub da, eller andre koblinger hvor du kan styre subben fra spilleren da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg