Gå til innhold

CD/Mp3-spiller

Ranger emnet

zoom

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle spørre litt om råd her. Står nå mellom et par spillere, men har ikke bestemt meg enda.. Noen erfaringer?

Så Sonyen ble nevnt i en annen tråd, mens i enda en annen tråd ble sony kalt drit, så er litt usikker.

Spillerne er iallefall:

Sony CDX Mp40

Panasonic DFX-683

Eventuelt den et hakk lavere, bare med fjernkontroll..

Rockford Fosgate + 6x9

Vet den ikke har mp3, men virka som et kurant tilbud.

Hvor mye har det å si hvor mange volt linjeutgangene er på? Må ha to linjeutganger..

Er ellers åpen for forslag i en prisklasse på ca 2000 for spiller.

Fjernkontroll eller mulighet for fjernkontroll er jo et pluss.

Blir ikke noe superprosjekt siden budsjettet ikke er det største,

men skal jo prøve å gjøre det beste ut av det. Må jo ha bra lyd :)

Edit: Kjøpt meg spiller nå :) Takk til just crusing

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

...men ingen av disse spillerene har vel noe særlig over 2v. Jeg ville personlig gått for 5v eller mer.

Men det blir vel til en mye høyere pris? Panasonicen har 2.5v, Rockforden har 2,3v, og Sonyen vet jeg ikke.. Har ikke funnet det noe sted på nettet.. Noen som vet det?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Selger en jvc spiller jeg.....veit det ikke var en av de 3 du var mest intr. i. Men du kan få den billig av meg for 2000kroner/

Brukt lenge? Alt er jo egentlig intressant, må bare ha en spiller med nok utganger og funksjoner. Vet du hvor mange volt linjeutgangene er på? Hvor bor du? Hadde vært greit om du bodde i nærheten, eller så tar det jo tid med frakt og sånt, og jeg hadde tenkt å montere anlegg i helga. Hvis du ikke vil skrive det her, så er det jo bare å sende en PM :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zoom

Brukt lenge? Alt er jo egentlig intressant, må bare ha en spiller med nok utganger og funksjoner. Vet du hvor mange volt linjeutgangene er på? Hvor bor du? Hadde vært greit om du bodde i nærheten, eller så tar det jo tid med frakt og sånt, og jeg hadde tenkt å montere anlegg i helga. Hvis du ikke vil skrive det her, så er det jo bare å sende en PM :)

Spilleren stod i bilen jeg kjøpte i september. Mener og huske eieren sa at den var kjøpt engang mellom juni og august i år ( bilen er kjørt ca 3000 siden det). Den er som ny!!!!!!. Aldri vært kobla på noe mer enn orginal anlegget.

Angående volt linje utgangene så er jeg ikke sikker vis det ikke sto i de teniske datane jeg hadde lagt ut.

Bor i oslo.....

Bare å ta deg en tur å se på den.

Kan ringe meg på 93 48 93 15. Har noen andre spillere jeg skulle solgt og så du kan jo se hva du er intr. i

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider