Gå til innhold

SE på dette her!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så er det en sak at det bare er 242000 242er av 2.4 millioner 200-serie biler!! Det er en skjelden sak, er ikke en bil det kryr av lenger.

Og dessuten ser jeg ikke noe praktisk forskjell på to og fire dører. Jeg har ikke onger eller bikkje som skal inn i bilen, dame har jeg så to seter og to dører er faktisk akuratt nok.

Det som gjorde dette tilfellet ekstra irriterende var jo at dette var en 242 med "rett" ræv! Eller hva sier du Maxis;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go bilen det der ja.....Helt enig med speediseverything,må da være helt opp til eieren.Og jeg støtter kriz fullt ut,for jeg vet hvor ILLE den var.Liten grunn til og bli sippete for at en SLITEN 242 blei herja med.Som det blei nevnt tidligere..tenk hvor mange som har endt sine dager i bilcross osv.:boxing

enig med deg der morten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med på å ødelegge 2stk 242er jeg og. Det var lenge før jeg ble volvo-interessert.

Den ene brukte vi under en BMX konkuranse/jam vi arrangerte. Brukte den til å sykle på :biker Den var i dårlig stand da. Mye rust og bulker også hadde den blitt brukt på Etterstad vgs som bil til å øve seg å sveise på.

Kjørte baklengs ned en trapp gjorde vi også.

Den andre var det en kompis som eide lenge før vi fikk lappen.

Den var faktisk fin. Vi rægga rundt på en parkeringplass også kræsja vi inn i en fortauskant så bakhjulet ble tacoforma og bakakselen ble most 20cm til den andre sida.

Den ble bare stående i veikanten og var taua bort et par dager senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det en sak at det bare er 242000 242er av 2.4 millioner 200-serie biler!! Det er en skjelden sak, er ikke en bil det kryr av lenger.

Og dessuten ser jeg ikke noe praktisk forskjell på to og fire dører. Jeg har ikke onger eller bikkje som skal inn i bilen, dame har jeg så to seter og to dører er faktisk akuratt nok.

Det som gjorde dette tilfellet ekstra irriterende var jo at dette var en 242 med "rett" ræv! Eller hva sier du Maxis;)?

Kjøp din egen 242, gjør hva du vil med den, og slutt å syt over hva andre gjør med bilen sin, hvis du synes det er så leit å se en 242 som er herja kan du jo kjøpe alle som fremdeles lever, noe jeg vil anta er ca 30 til 40000 biler. 242 er ingen skjelden bil, masse av de i sverige og de beste er sørstatene i usa. Har kasta 2stk 242 som fortjente å dø.

Ville du kjøpt og pussa opp denne?, hadde riktig nok ikke så mye rust, men alikevel. Kappa av bakskjermene og kasta resten

DSC00502.jpg

eller denne? gjennomrusta og bulka

DSC00095.jpg

DSC00100-1.jpg

DSC00104.jpg

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider