volvo140lover Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 jeg tror jeg aldri har sett noen 242 gutter? åssen er 240 gutter da? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 jeg tror jeg aldri har sett noen 242 gutter? åssen er 240 gutter da? 240 gutter er som regel mye kjekkere, fordi de har 4 dører og 5 seter som de kan fylle opp med jenter . birthday Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 synd å se slikt ja..med tanke på at disse bilene gikk ut av produksjon i 1984 og at 4 dørs fantes helt til 1993. Får snike inn at jeg har et 242 prosjekt til overs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NILS T Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hehe!! der er grom kjeksen ja:) trur ikke noen i verden hadde gidde å fiksa opp den bilen der, helt gjennom rusta hele bilen;) ta vare på de 242 som er i god stand, og bruk opp rust haugene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Så er det en sak at det bare er 242000 242er av 2.4 millioner 200-serie biler!! Det er en skjelden sak, er ikke en bil det kryr av lenger. Og dessuten ser jeg ikke noe praktisk forskjell på to og fire dører. Jeg har ikke onger eller bikkje som skal inn i bilen, dame har jeg så to seter og to dører er faktisk akuratt nok. Det som gjorde dette tilfellet ekstra irriterende var jo at dette var en 242 med "rett" ræv! Eller hva sier du Maxis;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jøss.. Ikke lett å eie bil når folk skal bestemme hva du kan og ikke kan gjøre med gamle rusthauger :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NILS T Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 her fant jeg noen flere bilder av den berømte bilen!:P må også nevne at det står en b23et og lamelldiff på bilen.... gromt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Partybil:) Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 dører....vindu....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Go bilen det der ja.....Helt enig med speediseverything,må da være helt opp til eieren.Og jeg støtter kriz fullt ut,for jeg vet hvor ILLE den var.Liten grunn til og bli sippete for at en SLITEN 242 blei herja med.Som det blei nevnt tidligere..tenk hvor mange som har endt sine dager i bilcross osv.:boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NILS T Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Go bilen det der ja.....Helt enig med speediseverything,må da være helt opp til eieren.Og jeg støtter kriz fullt ut,for jeg vet hvor ILLE den var.Liten grunn til og bli sippete for at en SLITEN 242 blei herja med.Som det blei nevnt tidligere..tenk hvor mange som har endt sine dager i bilcross osv.:boxing enig med deg der morten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 He he..de skulle bare visst:)klar for rudskogen 11.mai du ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Har vært med på å ødelegge 2stk 242er jeg og. Det var lenge før jeg ble volvo-interessert. Den ene brukte vi under en BMX konkuranse/jam vi arrangerte. Brukte den til å sykle på :biker Den var i dårlig stand da. Mye rust og bulker også hadde den blitt brukt på Etterstad vgs som bil til å øve seg å sveise på. Kjørte baklengs ned en trapp gjorde vi også. Den andre var det en kompis som eide lenge før vi fikk lappen. Den var faktisk fin. Vi rægga rundt på en parkeringplass også kræsja vi inn i en fortauskant så bakhjulet ble tacoforma og bakakselen ble most 20cm til den andre sida. Den ble bare stående i veikanten og var taua bort et par dager senere. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Så er det en sak at det bare er 242000 242er av 2.4 millioner 200-serie biler!! Det er en skjelden sak, er ikke en bil det kryr av lenger. Og dessuten ser jeg ikke noe praktisk forskjell på to og fire dører. Jeg har ikke onger eller bikkje som skal inn i bilen, dame har jeg så to seter og to dører er faktisk akuratt nok. Det som gjorde dette tilfellet ekstra irriterende var jo at dette var en 242 med "rett" ræv! Eller hva sier du Maxis;)? Kjøp din egen 242, gjør hva du vil med den, og slutt å syt over hva andre gjør med bilen sin, hvis du synes det er så leit å se en 242 som er herja kan du jo kjøpe alle som fremdeles lever, noe jeg vil anta er ca 30 til 40000 biler. 242 er ingen skjelden bil, masse av de i sverige og de beste er sørstatene i usa. Har kasta 2stk 242 som fortjente å dø. Ville du kjøpt og pussa opp denne?, hadde riktig nok ikke så mye rust, men alikevel. Kappa av bakskjermene og kasta resten eller denne? gjennomrusta og bulka Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 står å hopper på taket som tullinger:hammer Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg