hummm Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hei. Er spacere skadelig for bilen ? Eventuelt hvilken dimensjon bør jeg velge til min Audi A6 om jeg skal teste dette ? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Dimensjonen avhenger jo av hvor mye du vil space ut dekket ditt da:P Har ubrukte 30mm spacere fra momo med tuv papirer liggende. Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Joda, men er det noe grense for hva som er "bra" og ha liksom? heh Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Maks lovlig endring pr side er 7,5 mm. Med tuv papirer kan du muligens overstige dette noe. Man kan med fordel heller kjøpe felg med rett ET om mulig, så slipper man og space de ut :) Spacere er i utgangspunktet ikke skadelig for bilen. Endrer man orginal ET kan dette medføre økt slitasje på hjullager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg