Datsun Diesel Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har fått tak i meg en 88 motor d6 med turbo fra vw lt. Men hva er svakhetene på disse har hørt at de er dårlige særlig toppene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 stemmer nok det at toppene er dårlige,men vil tro det meste skyldes bruker feil. hvist man lar motoren bli god å varm før man bruker den hardt, sammen gjelder hvist man har brukt den hardt, at man lar den få lov til å kjøle seg litt før man stopper den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Datsun Diesel Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 jeg vet at den skal stå 10 minuuter etteer kjøring men åssen olje skla jeg bruke på denP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg