Sonax Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har en svart metallic Omega 3000 fra 88 som jeg ikke finner lakkkoden på, koden i motorrommet som "liksom" skal være lakkkode ifølge lokale lakkforhandlern kommer opp med en rødfarge, noe som garantert ikke stemmer da bilen har en eier siden ny og ikke er opplakkert. Noen som kan fortelle meg hvor jeg skal leite etter denne lakkkoden da, eller evt hvordan kode fargen har? Samme farge som på denne:) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Ingen som har en slik bil selv eller noe å har peil på lakkkoden eller?=/ Noen må da ha funnet originale lakkkoden på en Omega A før liksom?=P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Skal da stå på låseplata foran. Begynner på E Sjekka den koden som står opp mot opel evnt? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Kan forsøke å se litt mer på saken, evt skrive ned noen av numrene som står der så kan kanskje du finne ut om det evt faktisk stemmer. Skal bort i garasjen å smøre no tectyl oppunder den iløpet av helga regner jeg med så;) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Et av nr er lakk koden og et er nr til intereøret. Skriv av alle nr så tenker jeg et av de stemmer med bilen. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg