langgard Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 er det søkt om tilatelse til å stå på eidsiva plassen? :P den er vel stengt av på kvelden er den ikke? Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 jeg er med om jeg har skilter på golfen:) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 er det søkt om tilatelse til å stå på eidsiva plassen? :P den er vel stengt av på kvelden er den ikke? Nå er ikke jeg sikker på hvor/hva eidsiva plassen er... men tilatelser er vel generelt bare å glemme, politiet sier i 99% av gangene man spør nei til alt som har med ungdom og bil å gjøre uansett. Men der vi endte opp i fjor var da greit, vet ikke om detta er eidsiva plassen? (edit)fjerna bildet da det var enormt stort og saken avklart :P(edit) Isåfall så var da den åpen hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnelve Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 er eidsiva det på bildet ja,der er det nå stengt med bom hørte jeg rykter om. men vi kan vel ta det på 8-metersplanet?ligger nede ved brygga. Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 det jeg mente att det var også. men 8 metern er grei å bruke. det er der snuten vil att vi skal stå så det er nok bare å ta en kjapp telefon så er det i boks, noe som er greit om det ventes å være bra oppmøte Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 det jeg mente att det var også. men 8 metern er grei å bruke. det er der snuten vil att vi skal stå så det er nok bare å ta en kjapp telefon så er det i boks, noe som er greit om det ventes å være bra oppmøte Jeg stemmer for å droppe den telefonen til snuten. Får garantert nei fra dem, og da får man eventuelt enda mer pes om det skulle være noe. Har vel omtrent aldri vært med på noe streetmeet-liknende som har vært godkjent av politiet før... Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 snuten har sagt i flere år att vi får bruke 8meteren som råneplass så det tviler jeg på blir noe særlig med stress Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Editer første post og skriver 8meteren isteden jeg da :D Noen som har en veibeskrivelse dit? aner ikke hvor det er :p Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen^ Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Noen som har en veibeskrivelse dit? aner ikke hvor det er :p Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto Der er det... Passer togstasjonen, så er det første avkjøring til venstre gjennom en undergang. Hvis du ser politistasjonen på venstre side, så har du kjørt riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Jeg stemmer for å droppe den telefonen til snuten.Får garantert nei fra dem, og da får man eventuelt enda mer pes om det skulle være noe. Har vel omtrent aldri vært med på noe streetmeet-liknende som har vært godkjent av politiet før... På gardermoen! 21. april i fjor, 3. mai i år.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 tror det er bare dumt å ringe politiet da de vill bare jage dere vekk med en eneste gang :) får håpe mange folk dukker opp den 3 mai på gardermoen :) kan hende jeg tar meg en cruise tur til hamar jeg og :D Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 På gardermoen! 21. april i fjor, 3. mai i år.. :) Sant det :) Men det var en avlukka plass langt uti gok.. hehe. Ikke midt i en by liksom. Men men, meet blir det uansett! ;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Spørs om man får ta seg en tur ned på kvelden :) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hvor på hamar kommer dere til å stå ? litt greit å vite når jeg ikke er kjempe kjent på hamar :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto Dette er ved siden av Hamar Politistasjon :) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg