Gå til innhold

Montering av angel eyes

Ranger emnet

Audi A4 1.8 T

Anbefalte innlegg

angående disse Angeleyesene her, hvor mye tåler de av strøm a? jeg tror at jeg ikke akkurat utnytter det fulle potensiale til Angeleyesene mine(grunnen til dette er fordi de lyser ekstremt dårlig) jeg har bare tatt ledningene til parklyset som satt i lykta og koblet de to røde og de to svarte til angeleyesene til den ene svarte og den ene hvite til parklyset? dette lyser ikke noe særlig men vil tro at de kan lyse mye bedre enn det mine gjør nå?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående disse Angeleyesene her, hvor mye tåler de av strøm a? jeg tror at jeg ikke akkurat utnytter det fulle potensiale til Angeleyesene mine(grunnen til dette er fordi de lyser ekstremt dårlig) jeg har bare tatt ledningene til parklyset som satt i lykta og koblet de to røde og de to svarte til angeleyesene til den ene svarte og den ene hvite til parklyset? dette lyser ikke noe særlig men vil tro at de kan lyse mye bedre enn det mine gjør nå?

har gjort det samme som deg.

har tenkt litt på om det er mulig å hente strøm fra batteriet, med en sikring imellom. eventuelt bruke et relee..

input anyone..

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjort det samme som deg.

har tenkt litt på om det er mulig å hente strøm fra batteriet, med en sikring imellom. eventuelt bruke et relee..

input anyone..

Veldig fort gjort å kortslutte disse ringene. Så man burde vite spesifikasjonene på pærene som er brukt, slik at man ikke pumper for mye strøm inn i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp må nesten vite hvor mye pærene tåler. skal montere spredere i dag og vil at angeleyesene skal lyse maksimalt av det de kan. hehe ser ut til jeg kommer til å sitte å montere spredere i hele dag. finner ikke ut hvor den orginale tåkelysbryterens ledninger ender. men finner det nok. ut å montere hehe:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider