RED HOT Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 akkurat kjøpt meg en 00 Leon med climatronic. Fungert utmerket i en uke nå som jeg har hatt bilen. I morges skrudde jeg av selve "klima" (den snøstjerna eller hva det skal bety..) fordi jeg ville kjøre manuelt med mye vifte mens den stod å ble varm. Fikk ikke skrudd på klima'n igjen etterpå på vei til jobb. Det tegnet lyser når jeg holder knappen inne, men slukker så fort jeg slipper knappen.. Ideer? Siter Profesjonell rotekopp på bedringens vei, men kjører meg stadig vill... -00 Leon Signo Rart at ordene RUST,FORD og OPEL alle har 4 bokstaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Tipper det var relativt kjølig når kompressoren ikke ville starte igjen? Det er helt normalt. klimaanlegget virker ikke når det er under en 4-5 grader ute. Det slår seg av automatisk når tempen blir for lav for å hindre at det fryser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg