Bipolar Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Heisann, Har nå vurdert å muligens kjøpe Cerwin Vega Stroker Pro til bil. Jeg var egentlig på jakt etter 12" fra Stroker Pro, men over en telefon har jeg nå fått mulighet til å få kjøpe 2stk. Stroker 15". Og da lurer jeg på hvordan den gamle Stroker serien er i forhold til Stroker Pro serien..Vil 2x15" Stroker spille omtrent like bra som Stroker Pro 12"? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Tror nokk att to stroker15 av gamle typen spiller en del bedre enn en enkelt stroker pro. kan hende att stroker pro spiller litt dypere. stroker15 av den gamle typen spiller ikke noe særlig under 35hz men fy som de trykker i rett kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 må du huske på at den nye stroker pro er ganske så tungdreven og trenger mye kraft og strøm :) jeg ville heller faktisk kjøpt meg stroker light. hvis jeg ikke hadde fått tak i gammle strokern som desverre er sjeldent å få tak i. hvis jeg ikke tar helt feil så lå det 2 stroker pro 15" fra automote sin bil, sykt billig .. men vet ikke om den er solgt. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Skal du bare ha masse bråk, og har mye penger, så kjøper du stroker... er du bittelitt mere kresen, så kjøper du stroker pro... Vil du ha noe som spiller BRA, så kjøper du noe annet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 må du huske på at den nye stroker pro er ganske så tungdreven og trenger mye kraft og strøm :) jeg ville heller faktisk kjøpt meg stroker light. hvis jeg ikke hadde fått tak i gammle strokern som desverre er sjeldent å få tak i. hvis jeg ikke tar helt feil så lå det 2 stroker pro 15" fra automote sin bil, sykt billig .. men vet ikke om den er solgt. Da går jeg nok for 2x15" stroker :) Men titus41, hvor ligger disse til salgs? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Foresten, hvordan forsterkere bør jeg ha til disse 2stk 15" Stroker? Må jeg ha noe av det samme som kreves for Stroker Pro? Evt. prisklasse? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Skal du bare ha masse bråk, og har mye penger, så kjøper du stroker... er du bittelitt mere kresen, så kjøper du stroker pro... Vil du ha noe som spiller BRA, så kjøper du noe annet ;) Hehe, er vel mest ute etter trykk og selvsagt litt av det gode..Og da har jeg hørt Stroker og Stroker Pro er ganske bra. Andre forslag til ca samme pris? så tar jeg gjerne i mot det:) Foresten en som sa til meg at jeg MYE heller bør gå for en av Pioneers toppmodeller..Og jeg har jo hatt den gamle toppmodellen fra Pioneer tidligere, så veit jo disse er gode. Men hvordan er Pioneer i forhold til Stroker Pro da? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hva koster strokern da? usikker på om det er i samme pris, men denne banker iallefall vettet ut av folk flest: Ground Zero GZNW15. GZ er jo bygd får enting og det er jo og slå hardt og lage mye lyd :=) trenger mye forsterker kraft da, men slikt ordner alltids en dynaBel BF7501 opp i :p Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Kan få 2stk Stroker 15" til 4.500,-. Så den GZen blir litt dyrere, men det er jo alltids mulig! Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 stroker light det er snakk om i 2 15" ? iallefall et rått valg :) hvis du bygger riktig kasse til disse lightene så blir det rått .. anbefaler å bygge lukka kasse:) er jo mye råe amper der ute. Gå etter merke valg og ikke noe tull som du fikk billig av en kompis :) og er viktig at du bruker litt ekstra på kabler og strøm :) hjelper som regel mye:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Okei, fint å høre! For syntes jeg får bra pris på disse 15"erne..Så tror jeg skal det :) Pioneer er så dyrt igjen. Jeg får bare finne meg en god amp. Blir nok lukka kasse uansett ;) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 om det er gamletypen av stroker må du ikke finnepå å bruke lukka kasser. bassreflex å minst 120liter per bass om du vill ha det det meste og beste ut av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Mye gode erfaringer med gode gamle Stroker serien. Selv har jeg beukt 5x15" Stroker + 1x12" stroker, og dette fra den gamle Classic serien. Den prisen du får for 2 stk 15" er god, og om du ikke kjøper de gjør jeg det. Men husk, peis på meg effekt..Kjøp deg f.eks 2 stk BF7501. Er det 15D2 du skal kjøpte? Isåfall får du kjørt 2 stk BF7501 på 4500wrms i 2 ohm, og du kan koble 2 stk Stroker 15D2 i 2 ohm.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Javel..Planen var egentlig å ha lukket kasse. Men alt er mulig :) Javel, det er godt å høre T0mmen. Jeg tenkte jeg skulle inn å se på dem i løpet av neste uke. Men har du link til disse forsterkerne? Pris? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 gammle stroker koser seg i porta kasse, stroker light koser seg i begge deler :) ta bilde av de når du får kjøpt dem :) ! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg