Gå til innhold

Cerwin Vega Stroker...?

Ranger emnet

Bipolar

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har nå vurdert å muligens kjøpe Cerwin Vega Stroker Pro til bil. Jeg var egentlig på jakt etter 12" fra Stroker Pro, men over en telefon har jeg nå fått mulighet til å få kjøpe 2stk. Stroker 15".

Og da lurer jeg på hvordan den gamle Stroker serien er i forhold til Stroker Pro serien..Vil 2x15" Stroker spille omtrent like bra som Stroker Pro 12"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du huske på at den nye stroker pro er ganske så tungdreven og trenger mye kraft og strøm :)

jeg ville heller faktisk kjøpt meg stroker light. hvis jeg ikke hadde fått tak i gammle strokern som desverre er sjeldent å få tak i.

hvis jeg ikke tar helt feil så lå det 2 stroker pro 15" fra automote sin bil, sykt billig .. men vet ikke om den er solgt.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du huske på at den nye stroker pro er ganske så tungdreven og trenger mye kraft og strøm :)

jeg ville heller faktisk kjøpt meg stroker light. hvis jeg ikke hadde fått tak i gammle strokern som desverre er sjeldent å få tak i.

hvis jeg ikke tar helt feil så lå det 2 stroker pro 15" fra automote sin bil, sykt billig .. men vet ikke om den er solgt.

Da går jeg nok for 2x15" stroker :)

Men titus41, hvor ligger disse til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bare ha masse bråk, og har mye penger, så kjøper du stroker... er du bittelitt mere kresen, så kjøper du stroker pro... Vil du ha noe som spiller BRA, så kjøper du noe annet ;)

Hehe, er vel mest ute etter trykk og selvsagt litt av det gode..Og da har jeg hørt Stroker og Stroker Pro er ganske bra.

Andre forslag til ca samme pris? så tar jeg gjerne i mot det:)

Foresten en som sa til meg at jeg MYE heller bør gå for en av Pioneers toppmodeller..Og jeg har jo hatt den gamle toppmodellen fra Pioneer tidligere, så veit jo disse er gode.

Men hvordan er Pioneer i forhold til Stroker Pro da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stroker light det er snakk om i 2 15" ? iallefall et rått valg :) hvis du bygger riktig kasse til disse lightene så blir det rått .. anbefaler å bygge lukka kasse:)

er jo mye råe amper der ute. Gå etter merke valg og ikke noe tull som du fikk billig av en kompis :)

og er viktig at du bruker litt ekstra på kabler og strøm :) hjelper som regel mye:)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gode erfaringer med gode gamle Stroker serien. Selv har jeg beukt 5x15" Stroker + 1x12" stroker, og dette fra den gamle Classic serien. Den prisen du får for 2 stk 15" er god, og om du ikke kjøper de gjør jeg det. Men husk, peis på meg effekt..Kjøp deg f.eks 2 stk BF7501. Er det 15D2 du skal kjøpte? Isåfall får du kjørt 2 stk BF7501 på 4500wrms i 2 ohm, og du kan koble 2 stk Stroker 15D2 i 2 ohm..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider