T0mmen Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Javel..Planen var egentlig å ha lukket kasse. Men alt er mulig :) Javel, det er godt å høre T0mmen. Jeg tenkte jeg skulle inn å se på dem i løpet av neste uke. Men har du link til disse forsterkerne? Pris? Hvilken impedans er det på elementene da? Forsterkerne finner du på http://www.dynabel.no - nettbutikk - forsterkere - dynabel bf7501. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Javel..Planen var egentlig å ha lukket kasse. Men alt er mulig :) Javel, det er godt å høre T0mmen. Jeg tenkte jeg skulle inn å se på dem i løpet av neste uke. Men har du link til disse forsterkerne? Pris? Disse har den forsterkeren til kun 3000 i helga: Auto Bilstereo Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg