theopelking Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hei hei=) noen som har tenkt seg til åre iår eller? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hvis du går inn på linkene "skjærtosdag" og "kolonne til strømstad" så står det en del om skjærtorsdagen ;) hilsen nico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hvis du går inn på linkene "skjærtosdag" og "kolonne til strømstad" så står det en del om skjærtorsdagen ;) hilsen nico Jaaa.. Hvordan står det til med geografikunnskapene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jaaa.. Hvordan står det til med geografikunnskapene? og hva mener du med det? at dere bor så langt unna? det er bare en liten tur det for dere i trondheim, folk fra mo i rana og hørt om 3 stykk fra troms som skal komme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Nico: Åre ligger i Sverige. Tvers over fra Trondheim sånn ca... Laaaangt unna Svinesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 jess! kolonna kjøring fra verdaln (shelln vinne) starte sekkert klokka 11 eller klokka 12! ta med godt hummør og litt kildevann og møt opp;D:disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Nico: Åre ligger i Sverige. Tvers over fra Trondheim sånn ca... Laaaangt unna Svinesund. det veit jeg, men folk fra trondheim, mo i rana og troms skal faktisk ned mot svinesund og strømstad den dagen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 det veit jeg, men folk fra trondheim, mo i rana og troms skal faktisk ned mot svinesund og strømstad den dagen :) at det går ant å lage så mye OT!! denne tråden er vell laget for de som kunne tenke seg til åre og ikke svinesund...... doh!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 skal til åre, såklart. når starter kolonnekjøringa fra trondheim? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 skal til åre, såklart. når starter kolonnekjøringa fra trondheim? det lurer jeg på å? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lundarn Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Jeg og kompisene mine raser til Åre på Torsdaan =) Flere som skal??? Siter - BMW 318i(s) 91-mod - Toyota Supra MKIV T 93-mod x BMW 523i 98-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 yes=) skulle fått til en litt samla avreise,når hadd dere tenkt dere ivei? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lundarn Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hmmm, vi kjører i 10-tida tenker jeg. Kunne jo møttes på IKEA kl. 10:00 da? Flest mulig ;) Må innom Storlien å plukke opp ett par til jeg da men... Siter - BMW 318i(s) 91-mod - Toyota Supra MKIV T 93-mod x BMW 523i 98-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 harry! da sitter jeg i fjellet med flere tusen tørste babes og tullinger! afterski etterpå!! wooohh Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lundarn Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hva er så harry med det? Vi skal ikke på harry-tur, vi skal til Åre på fest vi =) Kompis som har leid hytte ;) Er vel en del babes der også tenker jeg ;) Siter - BMW 318i(s) 91-mod - Toyota Supra MKIV T 93-mod x BMW 523i 98-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg