tmelu Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hei. Har akkurat kjøpt meg en 88mod, og vil da kjøpe meg noen felger til våren nå. Bilen er ikke senket meg bekjent, men den er ganske stiv og noe lavere enn andre jeg har hatt(kansje det er noe sportsunderstell på bilen??) Hva er innpresset på denne bilen? Hva kan jeg ha på nye felger? Har sett på noen "billige" felger hos DekkPartner, da 7x15" eller 7x16", hva vil passe best der og hvilket innpress skal jeg ha for at det skal se best ut? Og hva slags dekk dim er best? 205-50 eller 215-50, eller kansje 40 el 45 profil? Hilsen Tommern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmelu Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 hmm...ingen hjelp å få her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 det står -> Opel > Ascona A/B ikke noe C her vettu.... nei da :P 7x15 med 205/55 går bra det og sjekk vogn kortet ditt angående innpress... ellers så ta å snakk med DekkPartner du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg