Wikan Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Fant ut at stereoen var en kilde som tappet batteriet for strøm, sikkert fordi jeg brukte gul kabel (konstant strøm). Så nå prøver jeg å få strøm kun ved tenning. Jeg finner to kabler som begge er røde og gule. Jeg har prøvd mange måter for å få strøm til stereoen ved tenning, men får det ikke til! Noen som har en fasit på kobling av stereo i Omega-A der stereoen skal ha strøm ved tenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg hadde strøm uansett om tenning var på eller ikke. Var aldri plaget med at batteriet vart flatt :P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wikan Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg hadde strøm uansett om tenning var på eller ikke. Var aldri plaget med at batteriet vart flatt :P Joda, men synes det er irriterende å må skru på stereoen hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg