Øyvind Ryeng Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Volvo-Lars! Fy flate for et prosjekt! Den der kan jo bli dritstilig hvis man gjør den ferdig! Så skulle man bare jekket inn en Cosworth motor, og mellomaksel og bakdiff og drivaksler, så har man en SYK gatebil (som man _aldri_ får godkjent)! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Den ekke min...,en fra samme by....! Han gjør alt selv,ikke no ferdig plast....,den kommer til a bli så utrolig rå...!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Det skal nok _mange_ timer med pussing til før den der blir noenlunde strøken.. Men den kan bli skikkelig heftig da! Har han noen heftige motorplaner også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Veit ikke om han har noen planer med motoren,veit ikke hvor langt han har kommet med bilen nå.....,bildene er fra tidlig i sommer.....!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 faen, hvorfor gikk jeg inn på denne tråden.. jeg har jo en fiesta i garasjen.. fy flate å sugen jeg blei på å modifisere den litt nå.. uff.. har nok prosjekter Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg