Jon Arne Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Ja,hva er vekten på en 2dørs b-ascona? 800kg?:drunk: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 1000-1100kg mener jeg å huske.. Kan ta en titt i vognkortet mitt senere Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 1000-1100kg mener jeg å huske.. Kan ta en titt i vognkortet mitt senere har en ascona, som egentlig ikke er letta noe spes, anna enn taktrekk,og litt anna pøøø.. den veier da 1050kg.. Nesten ikke fjerna noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ca 920 kg:pimp Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomannen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 min 2 dørs er rundt 950 uten person inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 960kg veide min. 1050kg med fullt bur og ellers ribba. (rallybil) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg