Glenni23 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hei, er det noen som har noe peiling på luftfilter i opel kadett E? Som de lfeste sikkert vet er det et stort luftfilter som går over store deler av motoren. Den er rund. Men har lyst til å sette inn et lite sportsluftfilter. men det passer ikke siden den er myyye mindre enn den som er på fra før. Har hørt noe om bøylige rør og få lagt den et annet sted. Noen som enten har erfaring eller vet om det er mulig å mekke? Er snakk om en Opel kadett 90 mod. 1,6i takk for svar=).........................Glenn-marthin. Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Ingen som vet:P???? Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 jeg satte mitt kn filter rett oppå forgasseren vertfall..passte akkurat hehe jaja:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 enten gjøre som einart sier, eller gå på biltema å skaffe sek bøyelige rør;P de ahr bøyelige rør for eksos, de funer likebra til luftfilteret;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 enten gjøre som einart sier, eller gå på biltema å skaffe sek bøyelige rør;P de ahr bøyelige rør for eksos, de funer likebra til luftfilteret skal jeg ta vekk den runde luftfilteret på toppen å bygge sånn at jeg kan sette på åpent sportsluftfilter da? det er hull hunder luftfilteret og så går det en ende ut av den...så blir to hull?? takk for svar:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ja, kan sikkert funke det.:) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 elr så kan du sett inn bøyelige rør å plassere luftfilteret på andre sia av batterie eller på venstre sia i motor rommet;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg