Polardego Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Vel, ja jeg veit... Alt for mange biler, jajaja og jeg har sagt at "ikke flere prosjektbiler inn nå" jatta jatta... Men så var det det da... : faint : Alle prater om Rat-look og hvor "kult" det er, så derfor bestemte jeg meg for å følge strømmen å ha et Rat-look prosjekt selv og da er det om å gjøre å finne et VERST tenkelig utgangspunkt siden det å slipe ned en finfin einser for meg er TABU. Så idag ringte Thomas meg fra Huggern og sa at det var kommet inn en 77 Golf GLS som han hadde kjøpt istedet for å skrive vrakmelding... Jeg tror at dette kan bli et bra prosjekt, og med litt TLC få det looket jeg er på jakt etter. Med Justering av forstilling, bytte av frontrute og rens av seter innvendig tror jeg mye er gjort... Pics: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Kidding..right?:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Nææh, blir grei "rat" av den der :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 dødsbra haha ler meg ihjel:lol: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Tuller litt med dere jeg... Vel uansett, våren er definitivt kommet til Follo... Har vært på tur i dag jeg... :) Og hilst på en meget hyggelig dame... BTW, den eneste jeg tok vare på fra den øverste Golfen var denne... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Sånn, der har vi riktige bilen på plass... ;) Fakta: 1980 VW Golf GLS "Leader" - Tatt inn som flyttegods fra Sveits i 1982. - Leader var en Sveitsisk kampanje modell eller no, kanskje være begavede vet noe mer? - I samme familie siden ny. - Gått 120 000 km og er i bra teknisk stand. - Mørkegrønt GLS interiør av den gamle typen. - 5 dører m.m. - Inarisilber L94A (sjelden farge?) Og nå vil dere kanskje ha noen bilder? Kommer med litt morsomme bilder av denne i morgen... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 "Take me to your leader!" :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 VW leads the way... ALLWAYS ! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Aldri hørt om den utgaven der gitt.. Så,det er definitift en spesiell bil. Så ut til å være litt småplukk arbeid da. Håper denne blir pusset opp til orginal stand?:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Aldri hørt om den utgaven der gitt..Så,det er definitift en spesiell bil. Så ut til å være litt småplukk arbeid da. Håper denne blir pusset opp til orginal stand?:) Blir pusset opp orginalt ja, har nye fangere og alt som skal til... Senk og felgs blir det jo selvfølgelig da... :hailvw Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Motorrommet var MEGET bra, av alle 37 einserene jeg har hatt så er dette det mest bevarte motorrommet jeg har sett, kun en liten vask og lakking av noen deksler. Korrekt km.stand... Interiøret: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Utvendige bilder... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Det var en rar bil. Hva betyr "leader" Ymmot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Det var en rar bil.Hva betyr "leader" Ymmot Denne har innebygget lynavleder, du ser det på venstre forskjerm. Er NATO-utgaven med forsterket feste... :spin Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 :biker halloisen jeg ser at du her tatt med deg tur sjokoladen? å ski da da går turen rett til fjells? Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg