ekkoj Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Det var en rar bil.Hva betyr "leader" Ymmot Leader = Blytung høyrefot ergo, denne bilen går skikkelig bra! :cab Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 :biker halloisen jeg ser at du her tatt med deg tur sjokoladen? å ski da da går turen rett til fjells? Jeg var egentlig paa vei til deg, men sjokaladen varte ikke hele turen... Og fjellvettregel nr. 2 eller no: DET ER INGEN SKAM AA SNU... :rules: Ha en god paaske, sitter i Tyskland jeg naa derfor litt rar skriving... :cook Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Venter på at Superpolo sin cab og Passaten min skal bli ferdig hos lakkereren før det er denne sin tur. Håper å ha den klar til 27 april. Nye felger har det også blitt... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Oioioi, Porsche "p-slot" felger jo, ser ut som de er bra lagd og, nice! :D Blir morsomt å se de på bilen! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Inaris og p-slots? Hermegås ;) hehe, neida. Du kommer nok ikke til å skuffe denne gang heller med denne skyssen :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Var i dag hos nabo'n, Logotrykk og fikk dem til å lage en kopi av Leader merkene siden den skal til lakkering rett etter at Passaten er ferdig... Og vi måler... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 The "Leader" er solgt, men vi kommer til å bygge den uansett. Beklager at jeg har glemt å oppdatere dette, men dette har hendt: Vi testa PP-slutsa på bilen... Burde kanskje ha vasket felga og senk er jo påkrevd. Men jeg tror dette blir bra jeg... :thumb Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 http://vagner.jeje.je/bilder/albums/leader/Bilde_055.jpg' alt='Bilde_055.jpg'> Denne rusta skjønte jeg lite av... Venstre side foran... A-stolpene var veldig fine... Høyre side... Og høyre A-stolpe... Påfyllingsrøret skal også byttes, ikke hull i det enda men ikke lenge før... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Idag blir bilen lakkert og montering kan begynne til helga. Var i dag og fikk dekk på Porsche-felga som han som har kjøpt ville ha på, han droppa PP-slutsa og tok de 7 og 8 Gullideckel felga jeg hadde liggende. Dekk ja, noen som har mere strekk? 165/40-16 på 8" felg. ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Litt liten profil kanskje? Hehe :D Har ikke et sett Gullideckel du skal selge da? Har en 79 modell vw camper (bruuuun!:D) som det skulle vært morsomt å prøvd no slik på! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Litt liten profil kanskje? Hehe :D Har ikke et sett Gullideckel du skal selge da? Har en 79 modell vw camper (bruuuun!:D) som det skulle vært morsomt å prøvd no slik på! Ser ut som det åpner seg for et sett med Gullideckel nå... Men det er jo ikke "gibort" priser på slike felger da... "The Leader" er forresten snart ferdig... Her er resultatet etter gårsdagens innsats... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Er bare noe småplukk igjen, men jeg skal bruke bilen et par dager nå for å sjekke at alt fungerer som det skal... Vi var og knipset noen bilder av den også... Here we go: Ser vi må lakke et par bolter imorgen også, men senterdekslene med Porsche-emblemer er på plass... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Strøken og glimrende! Men baklyktene bryter veldig syns jeg,kunne vært sorte istede. Lenge til Leader merkene kommer på da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Strøken og glimrende!Men baklyktene bryter veldig syns jeg,kunne vært sorte istede. Lenge til Leader merkene kommer på da? Synes mye du, hvordan går det med din bil? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Sant så sant.. Min ble jo solgt,men han som har den nå gjør den klar til lakk. Men blir nok en igjenn snart kjenner jeg. Så løpet er ikke kjørt:) Men,har du noen priser du kan offentliggjøre? Tenker på hva dere tar for å pusse opp en bil,som f.eks denne.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg