Polardego Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hvor får jeg taki påfyllingsrør, her nemlig et prob med mye dritt i filteret til stadighet (1987 1,6 Cab) Cab er et problem å få tak i, de vanlige fra Golf passer ikke uten en hel del ombygging. Møller har ikke påfyllingsrør lengre til cab desverre. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfmk1 Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Cab er et problem å få tak i, de vanlige fra Golf passer ikke uten en hel del ombygging. Møller har ikke påfyllingsrør lengre til cab desverre. http://www.golfmk1.co.uk/Items.php?cat=ALL&group=FUELFILLERS koster noen kroner men er i rustfritt stål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Da har "Leader" blitt gjenforent med sin gamle eier, og jeg fikk kake... :p Første Bjørg la merke til var pleddet som faren hennes hadde hatt i bilen hele tiden, hun var veldig fornøyd med utseende på bilen men syntes at jeg burde sette på "Leader" stripene også. Etter et par timers prat med kake (nam) og Farris dro jeg igjen med lovnad om hvis jeg skulle selge så måtte jeg kontakte de først, de hadde tre garasjer så plass var ikke noe problem. :o Her er Bjørg sammen med voffsen Romeo og "Leader". :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 På Bug Run sto "Leader" sammen med en 2 dørs Golf i samme farge. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ser godt hvor "bland" sølvfarga BBS blir på relativt lyse biler i forhold til gull det ja :) Morsomt at tidligere eier likte bilen da! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Og ikke nok med det... Idag har jeg vært med Leader på crusing sammen med Oslo VW Klubb, kjempekult med masse tilskuere langs ruta opp til Bogstad camping... Etter å ha fått nødproviant (vafler og brus) så skulle jeg og Superpolo stikke tilbake, men da vi kom til bilen så tok vi disse på fersken med å ta bilder av Leader... Makan... :coplight Det viste seg at de var ute og lagde musikkvideo for gruppa CasioBoys og lurte på om de kunne få bruke Leader i denne musikkvideoen... :zzzz: Så da ble det en times filming også før vi dro hjem, her er noen bilder fra filminga... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Syntes til stadighet at dette her er et stk utsøkt ener altså! Men den siste posten der, det var vel ikke casiokids, vel? De er vel rundt herifra.. Og er fæl på å promotere barndomsminner fra 80tallet :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Syntes til stadighet at dette her er et stk utsøkt ener altså! Men den siste posten der, det var vel ikke casiokids, vel? De er vel rundt herifra.. Og er fæl på å promotere barndomsminner fra 80tallet :) Jo, det stemmer. Vet ikke om det er kommet ut noe musikkvideo enda. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Bilen er tilsalgs, 49000,- med felger. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Noen som har 49000,- til overs :D Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg