Gå til innhold

LoW RiDeR's A4 TQ S::: Til Salgs

Ranger emnet

LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeppz.. ikkeno problem etter at jeg justerte det innenfor riktig høyde i hht. tûv papirene. Bilen ble mye bedre å kjøre da også, så egentlig fint at jeg fikk anmerkning på det.

Eu kontrollen gikk nesten smooth, bortsett fra at den ikke ble godkjent :( ulyd i hjullager. Dermed spør jeg om litt hjelp her:

Skal skifte dette selv. Bilen er 96 modell, så den har de hjullagrene som ikke trenger å presses av/på. Noen som har gjort dette som kan forklare meg prosessen så jeg rekker det på kortest mulig tid?

Og btw. Nå ligger LMM på posthus i Asker og venter på meg :D:D ENDELIG!!!!!!

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske enkelt å bytte lager, det er jo bare å demontere og montere. Hvis du har litt peiling så skulle det gå greit uten noen form for guide =)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det klart. Tror ikke det blir noe problem. Men tror ikke du finner noen biler med hjullager som ikke sitterfast. =D

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt overraskende satt jo selvfølgelig den ene skrua som fester caliper'n bom-knall-rusta fast. Prøvde i 3 timer å få den av på alle mulige måter utenom sveising. Dette skal jeg (les: en kompis) gjøre i dag. Det er utrolig hvor lang tid en liten oppgave kan ta! Skjønner godt hvorfor sjefen min i militæret sa "Alt tar en time"

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider