LoW RiDeR Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Angeleyes er ankommet :D Monterer de neste uke etter bilen har vært hos biltilsynet og på eu kontroll. Gleder meg :) Luftmassemåler :D:D:D snart slutt på helvete uten! Into Foreign Customs, March 27, 2008, 1:40 pm, NORWAY Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Hehe, gratulerer! =D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Nå er det under 2 timer til biltilsynet skal inspisere bilen igjen. Hjeelp! *krysse fingre* Ønsk meg lykke til. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Nå er det under 2 timer til biltilsynet skal inspisere bilen igjen. Hjeelp! *krysse fingre* Ønsk meg lykke til. Åssen gikk det? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 G O D K J E N D T ! ! ! Nå kan jeg puste lettet ut helt til i morgen :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Hehe, gratulerer :) Fikk skrevet inn senkesettet i vognkortet å da eller? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Jeppz.. ikkeno problem etter at jeg justerte det innenfor riktig høyde i hht. tûv papirene. Bilen ble mye bedre å kjøre da også, så egentlig fint at jeg fikk anmerkning på det. Eu kontrollen gikk nesten smooth, bortsett fra at den ikke ble godkjent :( ulyd i hjullager. Dermed spør jeg om litt hjelp her: Skal skifte dette selv. Bilen er 96 modell, så den har de hjullagrene som ikke trenger å presses av/på. Noen som har gjort dette som kan forklare meg prosessen så jeg rekker det på kortest mulig tid? Og btw. Nå ligger LMM på posthus i Asker og venter på meg :D:D ENDELIG!!!!!! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Det er jo ganske enkelt å bytte lager, det er jo bare å demontere og montere. Hvis du har litt peiling så skulle det gå greit uten noen form for guide =) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 var det jeg trodde også, men har knapt med tid :S min oppfatning av fremgangsmåte: av med hjul av med caliper av med skive vips-simsallabim der har vi hjullagrene? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 ingen med innspill? (ref. siste post) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Du har det klart. Tror ikke det blir noe problem. Men tror ikke du finner noen biler med hjullager som ikke sitterfast. =D Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Jo, min X-volvo 740. Der var det lettere å få de ut en 2 legoklosser festet litt hardt sammen :) Hvordan er det med momenttrekking av skruer her? sitter skiva med 1 "senterbolt" som skal trekkes til med X antall newton? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ikke spesielt overraskende satt jo selvfølgelig den ene skrua som fester caliper'n bom-knall-rusta fast. Prøvde i 3 timer å få den av på alle mulige måter utenom sveising. Dette skal jeg (les: en kompis) gjøre i dag. Det er utrolig hvor lang tid en liten oppgave kan ta! Skjønner godt hvorfor sjefen min i militæret sa "Alt tar en time" Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hehe ja desverre har disse tyskerane overraskelser i alle mulige former :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 må bare spørre om en ting. har du RS4 ratt eller S ratt i bilen din??? og visst det var rs4 åssen i "¤#%¤ klarte du å montere facelift ratt i en prefacelift?? Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg