Audiburner Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Dette var én strøken A4 Avant altså! :D Fy søren ble bra! Bilen ser jo neste svart ut. Lik farge som jeg har, men har ikke opplevd at den ser SÅ svart ut. Sikkert bare synsbedrag. Hvor fikk du tak i det S-emblemet bak? Igjen; strøken bil... Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Tar seg bra ut denne her! Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Takker og bukker, S-emblemet fulgte med da jeg kjøpte bilen. :) Bildene lyver faktisk ikke. Den så kjempemørk ut helt til jeg kjørte litt rundt med den og den ble støvete :( Skal polere den med ordentlig poleing og maskin snart. Da skal det bli enda bedre :) Moro med nye lykter også. Håper siliconen jeg la på holder dem tette/duggfrie Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Ingen som har lagt merke til at det er en oransje og en chrome blinker foran? :) kjøpte feil pærer så måtte bruke de gamle oransje. Chrome i den ene er bare for å se hvor stor forskjellen virkelig er. Nye og forhåentligvis riktige pærer er bestilt og forventes innen neste helg. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Ingen som har lagt merke til at det er en oransje og en chrome blinker foran? :) kjøpte feil pærer så måtte bruke de gamle oransje. Chrome i den ene er bare for å se hvor stor forskjellen virkelig er. Nye og forhåentligvis riktige pærer er bestilt og forventes innen neste helg. Hehe, det la jeg faktisk ikke merke til før du nevnte det :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hehe, det la jeg faktisk ikke merke til før du nevnte det :P hehe. men når du først legger merke til det ser det utrolig dumt ut :P Utrolig stille det var på forumet her i dag... kjedelig... Sitter folk bare ute og spiser is? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hehe. men når du først legger merke til det ser det utrolig dumt ut :P Utrolig stille det var på forumet her i dag... kjedelig... Sitter folk bare ute og spiser is? Er på jobb her... =/ Hadde vært godt å sitti ute nå:) Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Helt enig der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiburner Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Prøvekjørte Audi A5 3,0 TDI i dag. Min far skal kjøpe :D Utrolig deilig bil... Tror ikke jeg har kjørt mer behagelig bil altså! SNACKS! Skal slenge ut noen bilder, dersom det blir kjøp! Står mellom den og 6-serie :) Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Da er ABS-driten fiksa.. kom på nesten 2000,- i deler.. MAO: IKKE FØKK OPP ABS føleren bak på quattro!! EU-etterkontroll neste.. *ringe og bestille* Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 ah, var pen etter vask;) Du henger deg vel ikke noe serlig opp i skilt, men å sette på nye skilt hadde faktiskt gjort seg. Pene lykter du har fått i hus også:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Har faktisk tenkt tanken, og kommer sikkert til å gjøre det etterhvert. skiltene mine er jo ganske stygge.. hehe Noen som vet om bilforumet selger skiltholdere enda? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kulere med VACN skiltplater i så fall da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Godt poeng... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Haha, gi meg ei bilforumet skiltplate så jeg kan knekke den -om noen har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg