al3x Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Audi = elektriske problemerFaen til dårlig jobb tyskerne har gjort der! x 2 Mange bugs i elnettet på disse bilene. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 visst noen får problmerer med at nærlysa slukner når du skrur på lysa inne i dashbordet er det bare å spørre meg, jeg har endelig funnet hva som skal gjøres får å fikse det:D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Måtte dytte bilen 20 meter alene bort til nedoverbakken inne i parkeringshuset på jobb i dag. Det var litt tungt ja... hehe. mye manøvrering og dytting :S MEN det var ikke audi sin skyld denne gangen (heldigvis). Var den ene forsterkeren min som hadde klart å kortslutte seg mellom styrestrømmen og strømmen slik at den sto konstant på... problem solved :D Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 På tide å bytte disse kanskje? :) Håper de har på lager på NBS.. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 De så rimlig slitne ut ja :D haha Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Kjør til det gnisser på metallet :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 trur det er nettopp det han har gjort :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 trur det er nettopp det han har gjort :) Bare på ene siden da, må skrape dem heelt ned over hele. Hehe :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 velger å spandere på meg nye klosser før den tid :) sleit meg delvis gjennom metallet på klossene på volvon jeg hadde :) var nummeret før det var sylinderen som tok i skiva. skal se om jeg finner et bilde av de... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Da var "Servicepakke" er bestilt fra http://www.vagparts.com. N75J, pollenfilter, oljefilter, plugger. KN-filter kjøpes fra nbs tenker jeg, og mobil 1 5W-50 olje skal kjøpes inn :D. Kom på under 1000 kr inkl frakt. Fornøyd med det :) Na tenker jeg bilen min blir glad. hehe Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Poleringssesongen er i gang :D Før polering, masse riper Etter polering, smooth :) Viktig ingrediens når man polerer: Fine vannperlier :) Bedre photoshoot i dag tenker jeg Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Den bedre photoshoot'en ble visst aldri noe av :S men snart kanskje :P Jammen på tide å skifte pollenfilter ja... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Å herregud! :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 haha. hadde akkurat samme saken når eg byttet! lå en veps nedi der og. lurer på hvordan den har kommet seg ned der :S Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 HAHA :hammer Parkert bilen i ett kullkraftverk etter? :op: Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg