Gå til innhold

LoW RiDeR's A4 TQ S::: Til Salgs

Ranger emnet

LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :) ble fornøyd jeg også, men mye vil ha mer så nå vil jeg ha det enda blankere :) Nye produkter skal bestilles fra usa. hehe. Usikker på hva produktene jeg brukte heter. Det var poleringsekspert Nox som sto for varene. Brukte 2 forskjellige såper, meguiars polering av et eller annet slag og en finnish oppå der igje. Polerte med maskin så ripene er borte ikke bare dekket igjen :)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nå var det lenge siden sist jeg skrev noe her ja..

Har nå skiftet motorolje og oljefilter. Hadde på Mobil 1 5W50. Ikke hørt et eneste tikk siden.

Skiftet også til N75J i går. Ser den lader 0.1-0.2 mer enn før og tror trykket er mer stabilt enn hva det var.

Ps. hvem pokker har herpa LPG anlegget på Shell Asker? Må pokkermeg kjøre på bensin om dagen :( fylte for over 800 spenn i går :(:(:(

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det lenge siden sist jeg skrev noe her ja..

Har nå skiftet motorolje og oljefilter. Hadde på Mobil 1 5W50. Ikke hørt et eneste tikk siden.

Skiftet også til N75J i går. Ser den lader 0.1-0.2 mer enn før og tror trykket er mer stabilt enn hva det var.

Ps. hvem pokker har herpa LPG anlegget på Shell Asker? Må pokkermeg kjøre på bensin om dagen :( fylte for over 800 spenn i går :(:(:(

hohoho føl smerten når pengene blir slurpa vekk av bilen :ratatatat

de burde vel få fikset det igjen rimelig fort vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 5 months later...

Oioi! Nå har jeg vært lenge ute av dette forumet! Skrekk og gru.:drunk:

Skjer egentlig ganske lite om dagen med bilen. Den putrer og går og finner stadig på nye måter å dra penger ut av meg på.

Smøringa til gassdriften klikka her om dagen så justeringsdysen bare pumpa inn "alt på en gang"

Resultatet ble 150meter med tjukk-TJUKK røyksky bak bilen i 5 minutter. Var egentlig ganske humor når jeg først fant ut at det ikke var noe i motoren som hadde gått til helvete. :cool:

Mista det ene dekselet i fangeren foran på vei til Hemsedal for et par uker siden. Møkkavei mellom Gol og Hemsedal! kosta bare ca 200kr så ikke allverdens, men så unødvendig da gitt :P

Eksosanlegget mitt henger og dingler litt og vurderer å hoppe av på minst passende tidspunkt. Får vel fikse det før det skjer. Hvor er det billigst i Osloområdet? (Gidder ikke fikse selv)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider