LoW RiDeR Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 skulle tro det ja.. aldri sett et så skittent filter... og jeg rensa det til og med i vinter :P Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 dæven :D var nok lurt å bytte det ... ble veldig bra med en polering , hva brukte du Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Takker :) ble fornøyd jeg også, men mye vil ha mer så nå vil jeg ha det enda blankere :) Nye produkter skal bestilles fra usa. hehe. Usikker på hva produktene jeg brukte heter. Det var poleringsekspert Nox som sto for varene. Brukte 2 forskjellige såper, meguiars polering av et eller annet slag og en finnish oppå der igje. Polerte med maskin så ripene er borte ikke bare dekket igjen :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Nå var det lenge siden sist jeg skrev noe her ja.. Har nå skiftet motorolje og oljefilter. Hadde på Mobil 1 5W50. Ikke hørt et eneste tikk siden. Skiftet også til N75J i går. Ser den lader 0.1-0.2 mer enn før og tror trykket er mer stabilt enn hva det var. Ps. hvem pokker har herpa LPG anlegget på Shell Asker? Må pokkermeg kjøre på bensin om dagen :( fylte for over 800 spenn i går :(:(:( Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg hadde slitt ned til jeg hadde tatt 2-3mm av stålet på mine klosser, jevnt. På tide å skifte ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Nå var det lenge siden sist jeg skrev noe her ja.. Har nå skiftet motorolje og oljefilter. Hadde på Mobil 1 5W50. Ikke hørt et eneste tikk siden. Skiftet også til N75J i går. Ser den lader 0.1-0.2 mer enn før og tror trykket er mer stabilt enn hva det var. Ps. hvem pokker har herpa LPG anlegget på Shell Asker? Må pokkermeg kjøre på bensin om dagen :( fylte for over 800 spenn i går :(:(:( hohoho føl smerten når pengene blir slurpa vekk av bilen :ratatatat de burde vel få fikset det igjen rimelig fort vel Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Nå var det lenge siden jeg har vært innom bilforumet. i underkant av en mnd faktisk :O vært på ferie og alt for mye å gjøre på jobb... lpg'en på shell ble fiksa etter ca 10 dager så ble noen 100kr ekstra på meg den uka. arg :@ menmen. nå er alt vel igjen :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 noen som vet hvor jeg får tak i orginale sportsfjærer til A4TQ? Har sett på mekonomen, nbs og vagparts uten å finne... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 noen som vet hvor jeg får tak i orginale sportsfjærer til A4TQ? Har sett på mekonomen, nbs og vagparts uten å finne... Ebay;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Fin bil :) Skjer det no her eller er det helt dødt? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 stå på bidere :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Oioi! Nå har jeg vært lenge ute av dette forumet! Skrekk og gru.:drunk: Skjer egentlig ganske lite om dagen med bilen. Den putrer og går og finner stadig på nye måter å dra penger ut av meg på. Smøringa til gassdriften klikka her om dagen så justeringsdysen bare pumpa inn "alt på en gang" Resultatet ble 150meter med tjukk-TJUKK røyksky bak bilen i 5 minutter. Var egentlig ganske humor når jeg først fant ut at det ikke var noe i motoren som hadde gått til helvete. :cool: Mista det ene dekselet i fangeren foran på vei til Hemsedal for et par uker siden. Møkkavei mellom Gol og Hemsedal! kosta bare ca 200kr så ikke allverdens, men så unødvendig da gitt :P Eksosanlegget mitt henger og dingler litt og vurderer å hoppe av på minst passende tidspunkt. Får vel fikse det før det skjer. Hvor er det billigst i Osloområdet? (Gidder ikke fikse selv) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenrr Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 hvor kjøpte du det dekselet til 200 ? :o Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Møller.. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Ble til Simons Sportsanlegg. Monteres til uka. Blir bra med tett anlegg som henger på plass. Kanskje litt grommere lyd også? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg