_eSOo_ Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 mulig det ja :D er no dritt med de bilene at det er så mye ufrivillig pengebruk :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 ja, har merka det angry2 Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 hehe er sånn gitt :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Da var turbinen bytta ut. Den gamle var temmelig vrak ja. :S Med N75J ventil gikk bilen som en j***a rakett selv med halv gass, så jeg satt inn orginalventilen igjen. Lada jo noe hensides mye uansett hvor mye jeg gassa. Mer behagelig med den orginale. Nytt problem: Bensinlekkasje. Ikke sikker på hvor mye eller hvor det kommer fra, men nok til at det luktet bensin etter å ha stått i garasjen en halvtime/time. I tillegg bruker bilen kanskje 0.5-1 sekund lenger på å starte enn normalt så virker som om det 'renner litt tilbake' i bensinrøret så bensinpumpa må pumpe det fram igjen. Noen som har ide om hvor jeg skal begynne å lete? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Tror jeg bare ville lagt meg under bilen og fulgt røra fremover. De er ganske lett synlige. Eller sjekke ved koblinger/overganger. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Da var turbinen bytta ut. Den gamle var temmelig vrak ja. :S Med N75J ventil gikk bilen som en j***a rakett selv med halv gass, så jeg satt inn orginalventilen igjen. Lada jo noe hensides mye uansett hvor mye jeg gassa. Mer behagelig med den orginale. Nytt problem: Bensinlekkasje. Ikke sikker på hvor mye eller hvor det kommer fra, men nok til at det luktet bensin etter å ha stått i garasjen en halvtime/time. I tillegg bruker bilen kanskje 0.5-1 sekund lenger på å starte enn normalt så virker som om det 'renner litt tilbake' i bensinrøret så bensinpumpa må pumpe det fram igjen. Noen som har ide om hvor jeg skal begynne å lete? Tett bensinfiler kanskje? Var det på min da det begynte å stinke bensin rundt bilen. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Tett bensinfiler kanskje? Var det på min da det begynte å stinke bensin rundt bilen. Godt poeng. Ellers kan jeg jo ha slått nedi noe kanskje også. Ikke vet jeg. Får ut etter jobb å kikke litt. Hurra!! NÆÆT Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 ville prøvd bensinfilteret først.. det skal jo byttes hver 30000km! bare å glede seg til jobben!!:iconsm Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Å pokker... Er det helvete? Trodde det var piece of cake jeg, men så har jeg ikke sett hvor det er på Audi'n. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Å pokker... Er det helvete? Trodde det var piece of cake jeg, men så har jeg ikke sett hvor det er på Audi'n. d e kos å bytte.. det sitter på høykant mellom tanken og noe dritt sånn at du ikke kommer til. og så e sikkert strammeskruen til klemmen som holder filteret rustet fast:) baufilblad og strips e enkleste løsningen Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 HYYL! Jeg vil ikke! Hvorfor kunne de ikke lagt det på toppen i motorrommet med en stor fin plass til baufil rundt? Hehe Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Ok, det drypper fra en sylinderformet dings som sitter klint innimellom tanken og karroseriet. Går et bensinrør ut fra den og er en 20mm skrue på den . Hva er dette for en greie? Filteret? Noen som vet hva fx møller tar for å skifte. Føler meg for lat til å gidde selv Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Synd du har Quattro, ekstra vanskelig å bytte filteret på de :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Gni det inn :P hehe. Blir vel fort vekk til at jeg får noen til å gjøre det for meg. Er lei av skruing nå! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Bare måtte :angelsmili: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg