Sailorboy Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hva er egentli dette for en topp? hvor er di fra, hvordan få tak i, hva koster no sånt? er det noen som har noe spec på di? passer vell kun sugetrimm? Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 EVO topp er vel toppene som kent karlson har utviklet.. (motordesign sweden) til for det først rallycross.. i alle rallycross værstingene sitter det en evo topp, 52mm innsugsventil og gjerne oppi 17mm løft på kammene! men i disse dager bruker de å byttet ut me volvo 16v topper i stedet.. de koster MYE, men jeg tror prisene vil falle drastisk, det som funker som sug funker jo også som turbo.. med forbehold og holdbarhet da selvsagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Lå en på blocket for ikke så lenge siden til 50,000sek. men søkki,de er jo syltynne jo!:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Alt er spart på for å holde vekta og yttermålene så små som mulig. Husk at hver kg teller i RC. Har spekulert lenge på hvordan en slik topp vil klare overlading. Mulig det blir for ekstremt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Kult prosjekt med turbo på EVO topp zatzy racing community - Lillpojk - Volvo 242 EVO-Turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg