c-bremv Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hei! Jeg driver å lakkerer noen deler på bilen min. Jeg har nettopp påført primer(grunning), hvor lenge må jeg vente før jeg kan påføre lakken som jeg skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Er ikke noen ekspert, men de gangene jeg har lakkert selv har jeg bare ventet til primeren er blitt skikkelig tørr. Mulig det er feil, men kan ikke se hva som er galt med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Får sikkert litt fler svar her, http://www.bilforumet.no/forum/lakk-karosseri/ :) Selv ville jeg latt den tørke godt.. Der vel bare hovedfargen og evt klarlakk som kan legges bløtt i bløtt? Men som sagt, er ingen ekspert, men det er det jeg ville gjort. Hadde såklart spurt på forumet her først :p Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg