Orion Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 jeg skal lage frontsettkasse til dørene foran. Har en boks glassfiber stående. fikk en strålende (!) ide- bruke en isboks som "ramme" for kassa, og støpe rundt den med glassfiber! en isboks har perfekt størrelse for mine elementer. Har sett de fleste lager en ramme av MDF for så støpe resten i fiber. Er dette nødvendig? Er jeg gal, eller er dette en god idè? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Verdt et forsøk... Men jeg vile nok også gått for den MDF ramma til elementene. Det er ett solid materiale, som er 100% flatt. Så du slipper å få en utilsiktet deformering av chassis på elementene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Takker :D Blir nok heller til at jeg bruker vinkel og får det > 96% rett, og lager en pakning av silikon for å unngå at chassiet blir skjevt på høyttaleren, slik du nevner... Høres dette ut som en plan, bizarre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg