Gå til innhold

skulle få nylakkert panser..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

..men når jeg kommer hjem å skal se på pansre ser jeg at det ikke har skjedd noen ting. tar en runde rundt bilen å ser at jeg har fått en Halv nylakkert dør i en mye lysere farge enn bilen er i.

kan jeg kreve å få lakkert opp hele siden på bilen for å unngå fargeforskjell på dør?

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men når jeg kommer hjem å skal se på pansre ser jeg at det ikke har skjedd noen ting. tar en runde rundt bilen å ser at jeg har fått en Halv nylakkert dør i en mye lysere farge enn bilen er i.

kan jeg kreve å få lakkert opp hele siden på bilen for å unngå fargeforskjell på dør?

at de har lakkert halve døra istede får pansret er jo helt feil. hvilken bil har du? har du en gammel bil me gammel lakk så må man regne me litt lakkforskjell men det går ann å få det rimelig bra med enten og polere eller flekke ut når du lakkerer

I Feel Need For Speed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at de har lakkert halve døra istede får pansret er jo helt feil. hvilken bil har du? har du en gammel bil me gammel lakk så må man regne me litt lakkforskjell men det går ann å få det rimelig bra med enten og polere eller flekke ut når du lakkerer

har en Audi A3 99 mod. som er pen i lakken. jeg vet ikke men dette skal di få årdne opp i.

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pansret skulle lakkes, men de hadde lakka en halv dør?

eller lakka panster, forskjerm, å skygga ut på døra?:P

pansre skulle lakkeres, men di lakka heller halve døra. mye lysere farge enn overdelen av døra:(

skjønner ikke hvordan dette skal være mulig engang.

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Her hadde jeg krevd omlakkering. Hvis lakken i utgangspunktet blir forskjell fra det som er på bilen, så skal de vel rubbe, polere til de får tilnærmet lik farge over hele bilen?

Du får ta deg en prat med de.. Og hvis de ikke er villige til å snakke så ber du om å få snakke med sjefen. Evt skaffe nr til Daglig leder.

Forstår ikke hvordan enkelte lakkverksteder går rundt når de driver med slurvearbeid som det her + stive priser i forhold til noen andre.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud ekke godt nok ;) Dette skal gjøres gratis. Det skal aldri, _ALDRI_ gå utover kunden at lakkverkstedet har driti på draget. Dette her burde de rette opp gratis.

Du får holde oss oppdatert om hvordan saken følges videre og hva det evt utfallet ble :)

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må vel ha misforstått hele greia. (Man skulle tro dette var klare greier, men dog..) Du får ta deg en tur på verkstedet å klage. Så får du sikkert et bra tilbud:)

jeg har gått gjennom et verksted, så det kan være her det har skjedd noe tull, men det å pusse ned å lakkere noe som så helt fint ut? det skal jo plinge en bjelle da eller?

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud ekke godt nok ;) Dette skal gjøres gratis. Det skal aldri, _ALDRI_ gå utover kunden at lakkverkstedet har driti på draget. Dette her burde de rette opp gratis.

Du får holde oss oppdatert om hvordan saken følges videre og hva det evt utfallet ble :)

jeg mener og at tilbud ikke er godt nok her. di har jo "ødelakt" hele siden på bilen etter mitt syn.. jeg må jo ha krav tel å få bilen tilbake i samme stand som jeg sendte den inn i?:)

jeg skal holde dere oppdatert. skal innom på mandagen:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener og at tilbud ikke er godt nok her. di har jo "ødelakt" hele siden på bilen etter mitt syn.. jeg må jo ha krav tel å få bilen tilbake i samme stand som jeg sendte den inn i?:)

jeg skal holde dere oppdatert. skal innom på mandagen:)

Du har krav på at de skal ordne opp og ikke at de skal lakkere hele siden, måten de gjør det på er opp til de selv siden det faktisk er de som er lakkerere.. :) gråfarger er rimelig vanskelig å treffe bingo med og det er godt mulig de hadde fått beskjed om å lakkere nedre del av døra av det verkstedet du ga de oppdraget igjennom. Regner også med du bare betalte for lakkering av nedre del dør, hvilket er endel mindre perioder enn et helt panser. Så at du skal få dette gratis tviler jeg på, om da ikke verkstedet da faktisk har driti på draget og gjort tvert imot bestilling som er noe jeg finner meeeget usannsynlig.. Det er isåfall en snodig måte å drive butikk på.. :)

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider