alex_89_p Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Så en svart/rød S13 på Ring 3 idag (mot nordstrand). Virket som at bilen din gikk greit, fin utclutching du hadde. Sorry for at jeg ikke fikk lekt meg noe mer, men bilen min er ikke heelt frisk. Du så kanskje røyken bak? Noen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 om den bare hadde rød front var det meg :) Gikk greit, men solgte den i helgen :( Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Jepp, var nok röd front ja.. ;) hehe Sorry at jeg ikke kunne väre med å "leke" noe mer, men skulle til Nordstrand med en kompis.. og som jeg nevnte over her ekke bilen heeelt som denn skal haha.. Hvorfor solgte du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Solgt grunnet overgang til biluten skilt ;) Greit å ikke leke for mye på gata, onkel blå er blitt så hissig på at dekka ikke skal gå fortere enn bilen :( mye hester er det i preludn a? Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 haha.. :P ja, de liker deg ikke altså.. Triste greier :( Det er 140 hester når den er som den skal :) haha Bil uten skilt ja. Da ser man deg ikke på veiene noe mer da? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 bilen er sølv farge som har rød front? eller ett av skjermene er hvertfall rød? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Mener det var fronten som var röd ja.. :) Sölv? Var den ikke svart da? Mulig jeg ser dårlig, men finnes da grenser? haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 åja faen:P haha... leste bare fort gjennom sorry:P Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Men kan godt hende den var litt sölv også, skal ikke se bort ifra det.. ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Tror den var mørkeblå med rød front jeg da ;) hihi... Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 jaja.. Den så svart ut :) hehe Var det dama di som satt på eller? ^^ hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg