Gå til innhold

740 vil ikkje starte når motor er varm

Ranger emnet

heljo

Anbefalte innlegg

Eg slit med ein 740 som ikkje vil starte når den er varm. Dette er svigers sin bil, så eg prøver å forklare så godt eg kan. Motor B23F, (meinar eg) innsprutning, 1990 mod USA utgave.

Viss bilen blir stoppa når den er varm, og står 15 min, er det umulig å få start igjen, startaren går, masse straum, men null respons. Har ikkje fått sjekka om det er gnist, men for meg virkar det som om det er det som manglar. Bilen går heilt fint når den startar, og når den er kald startar den heilt fint. Er det noko på tenningssystemet som er gjenngangar feil? Fann noko om hallgivar og tenningsmodul på nokre andre innlegg. Korleis kan eg sjekke desse? Pluggar, kablar, rotor og fordelarlokk er ca 2 mnd gammalt. Håpar på hjelp, dyrt med verkstadsbesøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at den får for mye bensin? Prøv å starte uten å trykke ned gasspedalen... La den file i 6-8 sek uten å trykke ned gasspedalen, etter 8 sek, trykk forsiktig på gasspedalen... sjekk om det funker....

Har den manuell choke, vær sikker på at den er helt inne. sjekk om chokevaieren er løsnet på forgasser hvis du har dette... er en en liten klips i enden av vaierhylsen.

Hvis automatchoke sjekk om du har nok frostvæske, kan være sensor på vanntemp... Kan ikke automatchoke, så litt gjetting...

Har du manuell eller automatchoke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at den får for mye bensin? Prøv å starte uten å trykke ned gasspedalen... La den file i 6-8 sek uten å trykke ned gasspedalen, etter 8 sek, trykk forsiktig på gasspedalen... sjekk om det funker....

Har den manuell choke, vær sikker på at den er helt inne. sjekk om chokevaieren er løsnet på forgasser hvis du har dette... er en en liten klips i enden av vaierhylsen.

Hvis automatchoke sjekk om du har nok frostvæske, kan være sensor på vanntemp... Kan ikke automatchoke, så litt gjetting...

Har du manuell eller automatchoke?

Det er innsprøytning på denne, er vel noko kaldstartdyse eller lignande. Er ikkje veldig sterk på bensinsystemet. Men det med for mykje bensin er utelukka trur eg, for det er et fett om eg gjer full gass eller ingen gass, det er ingen antydning til liv uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Litt meir info, håpar på hjelp.

No har bilen fungert lenge, etter at vi skifta bensinpumpe-releet. Trudde vi hadde gjort ein god jobb. Vi har og skifta bensinfilteret under bilen, og ein dårlig bensinslange frå pumpa og opp på motoren.

Men i dag startar den ikkje igjen, har stått ein time og venta, og fortsatt ikkje liv.

Nokon som veit meir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd med startgass i innsuget til luftfilteret? da ser du med en gang om det er bensin eller tenning som er problemet...

Vær litt forsiktig med å bruke startgassen...hehe, det ER ikke bra for motoren over lang tid siden det praktisk talt detonerer i sylinderen, ikke forbrenner som vanlig bensin gjør :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut litt meir i går, med litt hjelp av den linken Slitenvolvo la ut her tidlegare.Kunne eliminere vekk diverse feil ettersom problema har blitt sjekka ut av saken ved tidlegare anledningar. Bilen varierar no på tomgang når den først startar, og då har kjølevæsketemp.givaren ein finger med i spelet, trur eg. Mens problemet var der, sjekka eg gnist, og tok ut blinkkodar. Gnist var ok, og blinkkodane sa "adaptiv lambda, fet eller mager blanding" , sånn ca ordrett. Skal prøve med ny temp.givar når delen kjem. Trur etter kvart det må vere problemet. Bensinpumpa går når vi kinnar, straum er det i massevis, og god gnist. Sjekka og ledningane til bensinpumpa for å vere sikker på at det ikkje var delvis brudd i ledning, og dermed periodisk dårlig straumforsyning der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider