Honda_power Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 No har jeg 12 2" Kicker Dual Comp. Som eg er fornøygd med. Bassen er heilt sjuk på dei, men eg kunne tenkt meg ein ny sub pga Bedre lydkvalitet og ei sub kasse som ikkje tar heile bagasje rommet:pray Då har eg sett litt på CADENCE TX12-2 TRIPLEX https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19439611/ Kva trur de om den? eg vil ha mykje bass med litt trykk i. Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 TX12`ene slår skamlig bra, har ett par brukte til salgs om du er intresert, går billig!! Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 humm:P.. ja kor mykje hadde du tenkt deg for 1? har mest lyst på nytt men:tannløs: Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg