Viking067 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hmmmm......jeg tror faktisk det kan være en Hamster jeg..... Det er neppe Hamster...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Dem ser jo lik ut da... :iconsm bullshit :thumb Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 kjett at deg hansy, kjett at deg.. funker dårlig å ro mot sterk strøm vett.. :thumb Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zavage Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Altså, selv om merket HETER Jaguar, så trenger det mest sannsynligvis ikke å ha noe med dyret jaguar å gjøre, det kan være missvisende informasjon.Se på Puma-logoen foreksempel, det er ingen Puma på den logoen, men en geopard, også i likhet med Jaguar sitt dyr i logoen, som er noe slags kattedyr, muligens gjerv, eller en bordercolli. Og hvor i all verden ser dere kongen av burgere på burgerking? Akkurat... Dette syns jeg er et meget stort problem i samfundet nå i dag, folk TROR det er noe helt simpelt og lett,men egentlig er det en liten utfording å finne ut hva tingene egentlig er. Hmmm... Mulig jeg er teit nå, men hvorfor i all verden skulle Puma lage en logo med et kattedyr som ikke er en puma men en gepard, som bare ligner litt på en puma? Hvorfor kalte de da ikke merket sitt for "Cheeta"? Det er vel den mest fantastiske markedsføringsidéen jeg har hørt om... Det samme går for Jaguar. Er vel ikke noe poeng i å kalle merket for Jaguar, og så ha et dyr i logoen som bare "nesten" er en jaguar? Hmmm... Tro om hesten i Mustang-logoen egentlig er en zebra? (Ja, en mustang er en hest...) Som sagt, det er mulig jeg er teit eller uvitende, men jeg er rimelig sikker på at Jaguar-logoen inneholder en jaguar... Siter -Zav- 2005 Jack Black Smart Roadster Coupé Brabus Xclusive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hmmm... Mulig jeg er teit nå, men hvorfor i all verden skulle Puma lage en logo med et kattedyr som ikke er en puma men en gepard, som bare ligner litt på en puma? Hvorfor kalte de da ikke merket sitt for "Cheeta"? Det er vel den mest fantastiske markedsføringsidéen jeg har hørt om... Det samme går for Jaguar. Er vel ikke noe poeng i å kalle merket for Jaguar, og så ha et dyr i logoen som bare "nesten" er en jaguar? Hmmm... Tro om hesten i Mustang-logoen egentlig er en zebra? (Ja, en mustang er en hest...) Som sagt, det er mulig jeg er teit eller uvitende, men jeg er rimelig sikker på at Jaguar-logoen inneholder en jaguar... Når man snakker om mustang:) YouTube - topgear ford mustang vs horse Navnet Jaguar ble tatt i bruk ca 2 år før den første "Leaping cat" kom på panseret på bilene. Går ut fra når de først skulle lage en katt til en bil kalt jaguar så ville det bli....en jaguar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Tro om hesten i Mustang-logoen egentlig er en zebra? (Ja, en mustang er en hest...) nei, er em fjording ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Det vi trenger er en beskjed på forsiden av bilforumet om at det er forbudt å mate trollene. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Om Hansy ikke har en relativt brun en på leggen nå, så er det ingen som kommer til å få det! Kast ut ankeret! Ingen vits å prøve å ro i land denne her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Det vi trenger er en beskjed på forsiden av bilforumet om at det er forbudt å mate trollene. + 1 Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 http://www.hoothollow.com/May-June%202005%20Utah%20Predators/Puma%20(cougar)%20Leaping-042925%20RAW-1.jpg Synst en Puma ligner på en Puma eg da. For han med MGR :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hmmm... Mulig jeg er teit nå, men hvorfor i all verden skulle Puma lage en logo med et kattedyr som ikke er en puma men en gepard, som bare ligner litt på en puma? Hvorfor kalte de da ikke merket sitt for "Cheeta"? Det er vel den mest fantastiske markedsføringsidéen jeg har hørt om... Det samme går for Jaguar. Er vel ikke noe poeng i å kalle merket for Jaguar, og så ha et dyr i logoen som bare "nesten" er en jaguar? Hmmm... Tro om hesten i Mustang-logoen egentlig er en zebra? (Ja, en mustang er en hest...) Som sagt, det er mulig jeg er teit eller uvitende, men jeg er rimelig sikker på at Jaguar-logoen inneholder en jaguar... Mulig du er teit, mulig du ikke er teit, det er ikke spørsmålet i denne tråden, poenget er det misvisende markedsføring, for INGEN - Jeg gjenntar, INGEN er sikre på hvilket dyr det er i logoen til Puma eller Jaguar. Tilogmed ikke du, selv om du er en bedreviter av de sjeldne :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Om Hansy ikke har en relativt brun en på leggen nå, så er det ingen som kommer til å få det! Kast ut ankeret! Ingen vits å prøve å ro i land denne her! Jeg har vært på sjøen en gang, og da klarte jeg å ro meg helt ut på fjorden, det endte med at pappa måtte stjele en båt,og ro ut etter meg. Nok om det, og over til poenget mitt her. Du sier at jeg ikke får prøve å ro i land, det har jeg aldri tenkt på, så hvilken begrunnelser for "ro"-kommentaren har du, min gode mann? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Poenget er det misvisende markedsføring, for INGEN - Jeg gjenntar, INGEN er sikre på hvilket dyr det er i logoen til Puma eller Jaguar. Misvisende markedsføring? Hva er misvisende ved å ha et firma som heter Jaguar og bruke nettopp en Jaguar til logo? Enkel logikk skulle jo tilsi at dem skulle bruke nettopp en Jaguar, hadde vel sett litt dumt ut hvis dem hadde brukt en Tiger eller? Samme eksempelet gjelder jo for puma.. Men, hvis du fortsatt ikke er overbevisst så send de respektive selskaper en E-post, dem svarer sikkert mer enn gjerne.. firmapost@jaguar.no info-norway@puma.com Verre er det ikke.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Du sier at jeg ikke får prøve å ro i land, det har jeg aldri tenkt på, så hvilken begrunnelser for "ro"-kommentaren har du, min gode mann? :) Erhm... Ro-kommentarene kommer vel helst fra det at de fleste her har skjønt at du ikke ante at en jaguar faktisk var et eksisterende dyr, men bare et bilmerke!!! -Noen annen grunn ville det vel ikke vært for å lage en tråd med så langt årets dummeste spørsmål vel??? Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Om Hansy ikke har en relativt brun en på leggen nå, så er det ingen som kommer til å få det! Kast ut ankeret! Ingen vits å prøve å ro i land denne her! Han er da ikke så dum, han bare sitter og kødder.. Lager en meningsløs tråd for å se hvor mange som svarer. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg