DiNGo Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 æhm.. bordercollie er da en gjeterbikje?? Hehe... Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Og hvor i all verden ser dere kongen av burgere på burgerman? Akkurat... BurgerMAN har en smilende ku som logo :P Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Se på Puma-logoen foreksempel, det er ingen Puma på den logoen, men en geopard, Hva er en Geopard? Mener du kanskje en Gepard? :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Gullkornene hagler her. Sjåv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 BurgerMAN har en smilende ku som logo :P Selvfølgelig en liten bummert fra meg, mente BurgerKING, var på Burgerman i dag, sånn tilfeldigvis.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hva er en Geopard?Mener du kanskje en Gepard? :) Muligens du har rett her,min gode mann, jeg er ganske usikker selv. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg tviler på at Jaguar men viten og vilje har plassert ei Gaupe i logoen sin når bilen heter Jaguar? Gjerv eller bordercolli, jeg håper du tuller nå.... :uhhmmwhat?: Hva er problemet med mine uttalelser? Kunne lett vært en gjerv eller en bordercolli på logoen til Jaguar. Jaguar er vel bare det merket heter, ikke hvilket dyr som er på logoen. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Border Collie Dette er en Border Collie. En hund. Jaguar er et kattedyr. Katter er ikke hunder. http://www.thelightisgreen.com/Jaguar%20Logo_1.PNG Her er Jaguarlogoen, og http://images.jupiterimages.com/common/detail/44/93/23399344.jpg her er en Jaguar. Jeg vil tro Jaguar har tatt navnet sitt fra kattedyret, ikke Collien. Skal sies jeg tar uttalelsene dine med en klype salt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Jaguar (car - Wikipedia, the free encyclopedia) Jaguar - Wikipedia, the free encyclopedia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Altså, selv om merket HETER Jaguar, så trenger det mest sannsynligvis ikke å ha noe med dyret jaguar å gjøre, det kan være missvisende informasjon.Se på Puma-logoen foreksempel, det er ingen Puma på den logoen, men en geopard, også i likhet med Jaguar sitt dyr i logoen, som er noe slags kattedyr, muligens gjerv, eller en bordercolli. Ro ro til fiske.... Gjerv? Er det en Jerv? En Jaguar er en Jaguar, obviously.. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hva er problemet med mine uttalelser? Kunne lett vært en gjerv eller en bordercolli på logoen til Jaguar. Jaguar er vel bare det merket heter, ikke hvilket dyr som er på logoen. Er det veldig kaldt nordpå om dagen, siden elementere ting fryser fast? :blah: En ting er jo at du spør om dette, men det som er enda mer morsomt er jo at du prøver å ro det bort... :uhhmmwhat?: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Heheheeeheheh, Jeg tror fortsatt det er en collie :) Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 OMG, lo så jeg nesten pessa i buksa. Åhh, dette var en fin start på dagen, takk for den Hansy! Det eneste dyret som kunne vært på logoen istedenfor en jaguar er en panter, men som sagt siden merket er jaguar så er det mest sannsynlig en jaguar. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 muligens gjerv, eller en bordercolli. Er du seriøs nå? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hmmmm......jeg tror faktisk det kan være en Hamster jeg,muligens en kanin. :wank :drunk: :pisser: Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg