Baldrick Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ønsker å kjøpe JBL (GTI, T eller TC) eller JL Audio basser, max 10", gjerne med liten kasse. Kan også være interesert i andre HiFi basser. Frontsystem er også aktuelt, DLS, Dynaudio, Macrom e.l. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Fortsatt på jakt etter 2 stk 10" basser, helst gamletypen GTI, men andre element er også aktuelt. Kunne også tenkt meg ett par med JBL TM620 e.l. dersom noen har noe slikt liggende Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Nytt eller brukt? :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Tviler sterkt på at en får tak i 10" GTI av gamle typen i butikk nå, og enda mindre på at en får tak i TM620 da dette er utstyr som vell er rundt 10 år gammelt... men dersom noen har det nytt er jeg også interersert i dette dersom prisen er OK! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Kan muligens gi deg noen gode priser i løpet av neste uke, hvis det ikke haster for deg, har ikke de som du har spurt etter, men nyere modeller til gode priser er vel kanskje interessant for deg? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Er vel egentlig mest interesert i de gamle utgavene.. har en forkjærlighet for GTI bassene og egentlig alt i alt gamle JBL høytalere, både i hus og bil ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 GTI bassene får man jo fortsatt nye, men prisen er jo kanskje litt stiv for de fleste, ca 5000 og oppover.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Det er bare "jukse GTI" det.. nymotens greier :) Neida, er sikkert dødsbra de selv om de ser litt rarer ut, men det var de gamle GTI bassene jeg først og fremst var på jakt etter, har ikke tenkt å legge 5000 kroner i en bass og for den del så hadde jeg sannsynlgivis ikke fått en slik bass inn i caben da kassen hadde blitt for dyp ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Jeg har 1 stk. knapt innkjørt GTi 10" av gamletypen du kan få kjøpt. Post gjerne en mail og gi bud til bismarck_von_otto@hotmail.com, eller ta kontakt via PM. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Ingen som har noe av det nevnt overfor som har lyst å bytte i en Dell Laptop? Mer info om PCen her 2 stk Dynabel 9410 er også av interesse! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Baldrick Ingen som har noe av det nevnt overfor som har lyst å bytte i en Dell Laptop? Mer info om PCen her 2 stk Dynabel 9410 er også av interesse! Har ikke lyst til å bytte, men jeg har da andre subber også jeg, jl-audio også som du ønsker. Bare si en prisklasse du :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Er mange ting som egentlig kommer høyere på prioriteringslista enn bilstereo, derfor har jeg ingen planer om å bruke mye penger på det... men dersom jeg finner noen som vil bytte i noe jeg har liggende så blir det litt annereldes :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Det er slike du tenker på? http://www.home.no/ovb/gti10f.jpg http://www.home.no/ovb/gti10b.jpg Jeg beklager den dårlige kvaliteten på bildene. Kameraet er fra steinalderen, og det er på sett og vis jeg også, så ikke klag. Legg forøvrig merke til salongrifla som står plassert i hjørnet. ;) Som du ser på bildene er elementet støvete, men ikke skadet, dessuten er det langt fra oppbrukt. Jeg brukte det i en begrenset periode i kombinasjon med reflekskasse, og det spiller glimrende. Om du er interessert i bassen, så kom med et bud, en symbolsk sum om ikke annet, så skal jeg tygge på det. Pengene er nemlig ikke så veldig viktig for meg, jeg er kun interessert i å hjelpe deg litt på vei. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg