Aceofspades Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Har googla litt rundt og funnet bump steer kit til en hel masse biler unntatt 240 sef. Noen som vet om noen firma som har, eller evt. hvilke andre biler det kan passe fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Sorry om jeg virker dum, men hva er bump steer, og hva er det godt for? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 jag bygger justerbare bein til 242n nå og der ofrer jeg 4 fjærbein for å få til 2. Kapper arma som stikker ut til endeladdet på den øverste biten og kapper spindelen og festene til calippern på den nederste og sveiser de sammen. Da får jeg begge kulene lenger ned... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Bump steer er ikke godt for noe såvidt jeg vet :) Er noe som skjer når man senker bilen så mye at styrestagene drar hjulet mye innover i dumper. Altså at styrestagene er vinklet kraftig oppover. Er ubehagelig og ikke spes. bra for veigrepet. Klønete forklart men det er bare å f.eks. google litt rundt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 jag bygger justerbare bein til 242n nå og der ofrer jeg 4 fjærbein for å få til 2. Kapper arma som stikker ut til endeladdet på den øverste biten og kapper spindelen og festene til calippern på den nederste og sveiser de sammen. Da får jeg begge kulene lenger ned... Får både bærekula og endeleddet ned på det viset ja.. Det var ikke så dumt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 jag bygger justerbare bein til 242n nå og der ofrer jeg 4 fjærbein for å få til 2. Kapper arma som stikker ut til endeladdet på den øverste biten og kapper spindelen og festene til calippern på den nederste og sveiser de sammen. Da får jeg begge kulene lenger ned... Det der kan du gjerne ta et par bilder og skrive noen ord til og legge ut her ,maxis .Blir bra det ;) Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Får en ikke sånn på SAM Steffansson da? Bilde fra 242-T6 sin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Mener sam kun har adapter/mellomlegg til opphengskula..og ikke til endeleddet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 ja stemmer vel det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Sellholm har adapter/mellomlegg til bærekula, pedersen selger de også. SAM selger adapteret til endeleddet Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Vet at Pedersens og SAM har mellomlegget til bærekula. Kjøpte mine hos Pedersens. Mulig Sellholm har også,men har ikke sett at noen av de har til endeledd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 SAM har til endeleddet 95086134 Länkhuvud/Uniball för styrstag. Komplett sats Volvo 240, rally, racing och rallycross. Sats bestående av länkhuvud, bult, distans. Komplett en sida. Passar direkt på original styrstag. 1245:- Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 jag bygger justerbare bein til 242n nå og der ofrer jeg 4 fjærbein for å få til 2. Kapper arma som stikker ut til endeladdet på den øverste biten og kapper spindelen og festene til calippern på den nederste og sveiser de sammen. Da får jeg begge kulene lenger ned... Det skal jeg glatt prøve på min også vet jeg... Hvor mye bygger det ned ca? 40mm elns? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg