thomasff Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Heisann! Er ny på dette forumet, så visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, men det er vel bare for admins å flytte den dersom den tilhører et annet sted på forumet. Har akkurat gått til innkjøp av en Golf GL 97-modell. Lurer på om noen har forslag til hvordan jeg kan style bilen litt. Har tenkt å legge noen tusenlapper i det, men ikke gå til total overhaling av hele kjerra. Iallfall ikke med det første. :) Alt som er på denne bilen er vel standard. Har ikke vært modda på noen måte før ser det ut som. Tenkte jeg skulle hive på en bakrutespoiler og selvfølgelig noen litt fete felger etter hvert som været blir penere her på vestlandet. Det jeg er på jakt etter er vel noen enkle modifiseringer som ikke koster alt for mye. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av den, men har ikke et kamera for hånd nå. Alle svar settes stor pris på. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Brock b1 9*16 og kraftig senk (60mm ++) kan du jo starte med. Deretter klarglasslykter rundtom (Hella f.eks, og ikke noe lexusdrit), VR6 frontspoiler/leppe og kanskje en rieger reardiffusor(noen er kanskje imot meg på den der). Effektanlegg og åpent luftfilter. Om ikke fangerene er det fra før, så hellakkerer du de og lakkerer samtidig dørhåndtaket. Voila, ferdig. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 skammsænk me coilovers og brock b1 som jeg har eller 9x16 borbet a/ kercher carmona!!!!!!!!!!!!!!!!! superklæm fra driitings trønder me håp om at flerE KOMMER TL Å kjøre "UTEN STYLING!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 skammsænk me coilovers og brock b1 som jeg har eller 9x16 borbet a/ kercher carmona!!!!!!!!!!!!!!!!! superklæm fra driitings trønder me håp om at flerE KOMMER TL Å kjøre "UTEN STYLING!!!!!! hahaha, vært på fylla ser jeg:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Ikke bra med fylla på bf kaliber ^^ :P haha btw drit i den styling og plastikken du får kjøpt rundt omkring. nye lykter skamsenk og feite felger da har du gjort et ordentlig tysker stuck :) sleng på en vr6 leppe så er den råå:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hmmja=) haha ja, kjør tysker stuck på dn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasff Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 I morgen blir det nye felger på meg, men får ikke satt dem på før været stabiliserer seg litt. Skal også skamsenke den (som det så pent ble kalt over her:)) når jeg får tid til det. Den leppa vet jeg ikke med. Får kike litt rundt og se hva jeg finner for godt å slenge på. :) Hvilke lykter er det forresten du har satt på din Golf, kaliber? De var fete ^^ Hele bilen er forsåvidt fet. Det er virkelig en sånn look jeg er ute etter. Bakrutespoiler gjør seriøst susen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasff Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Fikk nye sommerdekk og felger i dag. Orka ikke stå ute i kulda for lenge, men fikk tatt et par av bilen og. Felgene ble bare noe helt enkle greier. Fikk dem for en billig penge så det får bare holde. :) Syns jo selv de var fete så. ^^ Dekk: KENDA KR-20 KAISER 83/W / 215/40R17 Felger: 7,0 X17 LEMAN NR 720 ET38 Planene mine nå: Klarglasslykter Senking Bakrutespoiler Lyktespoiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRT Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 foreslår badlook / panser forlenger og :) Siter 2004 Bmw 330d M-Tech 1998 Audi A4 1,9tdi 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 2003 mod passat 1.9 Tdi Highline 1992 Golf 3 vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 pene felger d;) ikke sleng på mye plastikk..keep it clean;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasff Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 RRT: skal se litt på det. så slett ikke dumt ut må jeg si ^^ mye stress å få montert på? cossiboy: takk, takk. ja det er planen det, men vil ha litt strekk i den og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 får panserforlengere som sveises på i stål el du får i plast/glassfiber som skrues el limes på:) skal ikke ha deg carbonpanser da?;)lurer på å selge mitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 få deg simons, ser mer sportsligere ut da :) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRT Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 jeg har badlook i ståål, det er litt arbeid med det da.. Siter 2004 Bmw 330d M-Tech 1998 Audi A4 1,9tdi 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 2003 mod passat 1.9 Tdi Highline 1992 Golf 3 vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 I morgen blir det nye felger på meg, men får ikke satt dem på før været stabiliserer seg litt. Skal også skamsenke den (som det så pent ble kalt over her:)) når jeg får tid til det. Den leppa vet jeg ikke med. Får kike litt rundt og se hva jeg finner for godt å slenge på. :) Hvilke lykter er det forresten du har satt på din Golf, kaliber? De var fete ^^ Hele bilen er forsåvidt fet. Det er virkelig en sånn look jeg er ute etter. Bakrutespoiler gjør seriøst susen! hey, bra du liker dn;) er disse lyktene: http://styling-tech.no/sk3300-glf92-jm.JPG kjøpte de på Styling Tech, han har en butikk i nærheten av meg..er en kompis av meg som driver selskapet! du finner de under lykter, tror han kjører kampanje på alt innen det nå.. 1900,- bakrutespoileren er orginal;) golf er fett orginalt, nesten orginalt da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg