Gå til innhold

Halvhjertet Golf-prosjekt

Ranger emnet

thomasff

Anbefalte innlegg

Ja jeg er helt enig. Si meg. Er det 1990,- per lykt? Var en del fett på styling-tech. Mulig jeg må støtte den kompisen din litt fremover. :) Takk for svar.

Tok forresten en ekstra kikk på fronten i dag. Syns ikke det ser så ille ut, men det skulle vært lakk helt ned der plastikken er. Er dette mulig å få til? Fins det noe som dekker der nede, eller må jeg begynne å customize? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tidligere planer om lyktespoilere, bakrutespoiler og klarglasslykter må nok vente litt ser det ut som. :( Påska tok sitt av kontoen min, så¨må nok vente en måned eller to før jeg gjør særlig mye mer. Men senkingen er rett rundt hjørnet, men lurer litt på hvor mye jeg skal senke den. Har hørt at jeg ikke må finne på å senke den mer enn 40mm, men det hørtes lite ut.

Videre lurer jeg på å beholde fronten og bare lakkere plastikken nederst rundt på hele bilen. Er dette en spesielt god eller dårlig ide? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hele prosjektet ble litt satt på vent på grunn av mangel på penger rett og slett. Men har fått på sommerdekka og de nye felgene mine, så tenkte jeg kunne legge ut et par bilder.

Det neste som kommer til å skje (om det skjer) blir nok senk, og deretter lykter (om jeg finner noen billige). Har dessverre litt mangel på penger for tiden. Ting kommer etter hvert som jeg får råd til det. :) Her er iallfall bildene. Ikke de pheteste felgene, men syns det ble en helt ny bil jeg altså. :D

DSC02539.jpg

DSC02540.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider